דגל התורה
דגל התורהצילום: דוברות

הקיצונים עולים למתקפה: אחד מרבני 'הפלג הירושלמי' המתנגד נחרצות להשתתפות בהצבעה ביום הבחירות תקף הבוקר (שני) בחריפות את 'דגל התורה' שלדבריו "חברה למשיחיסטים' כשכוונתו לחסידות חב"ד.

התוקף הוא הרב שמואל אריה לוין, ראש ישיבת 'חפץ חיים' בארגנטינה ותלמידו של הרב שך זצ"ל, שנמנה על רבני 'הפלג'.

במכתב שפרסם הבוקר בביטאון התנועה, 'הפלס', הוא תוקף בחריפות את מה שהוא מכנה "החיבור בבני ברק בין הליטאים לחב"ד" שקיבל ביטוי לאחר פטירת רבה של בני ברק הרב לנדא זצ"ל, ומינויים של הרב שבח רוזנבלט - מהצד הליטאי והרב יצחק אייזיק לנדא - מהצד החב"די - לרבני העיר והאחראים יחד על הכשרות.

"אחרי מה שקרה בעיר בני ברק, שהתחברו דגל התורה עם המשיחיסטים", כתב הרב לוין, "וראש העיר שיושב על כסא שמרן הרב שך מסר נפשו על הקמת דגל התורה, הולך להחתים על התחברות כזאת. אוי לאזניים שכך שומעות, שזה מרד גלוי ברבנו, וזו היתה הסיבה להקמת דגל התורה ושארית ישראל והביטאון הגזול.

לדבריו 'דגל התורה' עוקרת את תורתו של הרב שך. "ועכשיו עלי לומר אמרה מפורסמת של מרן ר' חיים בריסקער, שכל המטרה של הציונים להקים מדינה זה לעקור טוב יותר את התורה, ואותו הדבר: כל המטרה של דגל התורה זה לעקור את תורת מרן הרב שך, שזהו היתה תורת מרן החזון איש, מרן הרב מבריסק, מרן הסטייפלר ומרן הרב אלישיב. הכותב בצער, שמואל אריה לוין".