ניקיון
ניקיוןצילום: pixabay

ישנם לא מעט בעלי משרדים אשר מצאו את עצמם מעבירים סמרטוט ומסייעים בניקיון המשרד כאשר לא היה עוד צורך בשירות של ניקיון למשרד.

בעת בחירת חברת ניקיון יש לענות על השאלות הבאות

אם הגעתם למצב בו אתם צריכים שירותי ניקיון משרדים, הרי יש לענות על מספר שאלות במטרה לבחור את חברת הניקיון הטובה ביותר.

כמות החדרים הזקוקים לניקיון – וודאו מהם כמות החדרים הזקוקים לניקיון.

התייחסות אחרת לשירותים והמטבח: קיימת התייחסות אחרת לחדרי השירותים והמטבח ויש להקפיד על ביצוע עבודה מוקפדת אשר תכלול בין היתר שטיפת כלים וניקיון השירותים.

מה יש לנקות: האם יש לנקות רצפה או את השולחנות , האם יש צורך לרוקן את הפחים וכן האם יש צורך לנקות את החלונות.

מהי תדירות הניקיון: אחד המרכיבים העיקריים בעת הזמנת חברת ניקיון הוא כמות הפעמים בהם תגיע חברת הניקיון אל המשרד. במקרים מסוימים, אין צורך בתדירות גבוהה אלא בעבודת ניקיון המשרד באופן חד פעמי, כמו למשל בניקיון אחרי שיפוץ.

מתי תהיו מעוניינים בשירות הניקיון

את הניקיון למשרד ניתן לעשות במספר הזדמנויות – טרם הגעת העובדים למשרד, בזמן בו העובדים נמצאים במשרד ולאחר עזיבתם של העובדים את המשרד.

חשוב מאד להביא בחשבון את נושא ההשגחה- האם אתם מוכנים להשאיר את אנשי הניקיון לבד במשרד או שמא אתם מעוניינים להיות נוכחים בעת הניקיון.

מה חשוב לדעת על חברת הניקיון

ישנם מספר פרמטרים אשר חשוב לדעת על חברת הניקיון :

ותק : יהיה עליכם לדעת האם מדובר בחברה ותיקה אשר יש ביכולתה להתמודד עם צוות עובדים תוך הכרת התחום.

עובדים קבועים: כאשר לחברת ניקיון יש עובדים קבועים הרי כל עובד לומד דברים חדשים וכך ניתן להסיר דאגה באשר ללימוד עובדים חדשים.

ללא הרשעות פליליות: על מנת להיות רגועים, יש לוודא כי לעובדים בחברה אין עבר פלילי.

מי אחראי על הכנסת העובדים למשרד: אם העובדים מגיעים לנקות את המשרד בשעות הבוקר או בשעות הערב יש לוודא כי מנהל העבודה מכניס אותם למשרד וכן אחראי על פתיחה או סגירה של המקום.

מי מספק את חומרי הניקיון : עוד נקודה חשובה אשר יש להביא בחשבון היא מי אחראי על חומרי הניקיון- האם חברת הניקיון אחראית או שמא בעלי המשרד.

ההמלצה היא לסכם על תקופת ניסיון

על מנת לא למצוא את עצמכם שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון למשרדים ומתחרטים על כך, חשוב ביותר לסכם על תקופת ניסיון במסגרתה תבחנו את ההיצע. כדאי לסכם על תקופת ניסיון אשר תמשך מספר חודשים ובתום התקופה לבחון את ההתנהלות של חברת הניקיון.

לסיכום

בעת בחירת חברת ניקיון משרדים יש להתנהל בהתאם לפרמטרים אשר הוזכרו כאן במטרה לבחור את החברה הטובה ביותר. בחירת החברה בהתאם לפרמטרים הנ"ל תחסוך לכם את העיסוק בניקיון וכך תדאגו לעסק.

המאמר מוגש ע"י חברת מבנים – ניהול, ניקיון ואחזקה בע"מ, המספקת שירותי ניקיון משרדים, מוסדות ומבני מגורים.