אילנה דיין
אילנה דייןצילום: Moshe Shai | Flash90

הרב עמיחי אליהו מבקר היום (חמישי) בחריפות את העיתונאית הבכירה אילנה דיין שלדעתו "ביזתה" את הרב חיים דרוקמן בראיון הבוקר בגלי צה"ל.

דיין שאלה את הרב אם לאור קריאתו לאחדות לאחר הבחירות יעודד אף את קבלת הלהט"ב וקידום פונדקאות לזוגות להט"בים. הרב השיב כי המדינה היא קודם כל יהודית ועליה לעודד את "המשפחה הנורמלית".

מיד לאחר סיום הראיון העלתה דיין את נדב אבקסיס הקומיקאי המשתייך לקהילה אשר חיקה את קולו של הרב דרוקמן והתבדחה איתו על "דרוקמן" ותפיסותיו התורניות.

יו"ר איגוד רבני הקהילות הרב אליהו מסר לערוץ 7 "לא יתכן שהתקשורת הציבורית אשר לה כח אדיר מכיסו של הציבור תשתלח באופן ירוד כל כך ברב חשוב המייצג ציבור שלם. הבחירות האחרונות הוכיחו כי לב העם שייך למסורת היהודית ולתורתנו הקדושה. אותו מיעוט מנסה להנדס את התודעה על חשבוננו, תרתי משמע".

"אני קורא לראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו להפריט את תחנת גלי צה''ל ולכל הפחות לייצר בה איזון דחוף. דיין ושמעון אלקבץ חייבים להתנצל בפומבי בפני הרב ובפני הציבור", הוסיף הרב אליהו.

הקומיקאי נדב אבקסיס הבהיר בשיחה עם ערוץ 7 כי זו הייתה בדיחה אישית שלו, ללא ידיעתה של אילנה דיין וללא כל כוונה לפגוע בכבודו של הרב דרוקמן. עם זאת הדגיש אבקסיס "משמח לדעת שיש רבנים שנפגעים בשמו של הרב דרוקמן. אני רוצה להזכיר להם שיש לא מעט להט״בים שנפגעים יותר מאמירות שלו".