משה פייגלין
משה פייגליןצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

משה פייגלין לא מתכוון לעצור והיום (חמישי) הוא הכריז על המשך גיוס כספים ומתנדבים לטובת המשך פעילותה של 'זהות'.

פייגלין תלה עוד תקוה קטנה בסיום ספירת קולות החיילים אך כבר התחיל להכיר במציאות החדשה בה 'זהות' לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה.

אף על פי כן, פייגלין הודיע כי הוא ימשיך בפעילות והכריז: "איננו הולכים לשום מקום".

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב פייגלין כי, "אני מתייחס לבחירות 2019 כאל שלב חשוב בסולם שראשו מוצב במטרה גבוה הרבה יותר מאשר רק הכניסה לכנסת. וכשזו ההתייחסות, אזי מובן מאליו שהיתה זו הצלחה אדירה".

"120,000 ישראלים, שלמרות כל מסע ההכפשה, מסע הדה לגיטימציה ודה ההומניזציה שעברנו, לא נרתעו והצביעו זהות - 120,000 האנשים הללו, הם בסיס ('בייס') פוליטי חדש בישראל - בסיס של חירות. כ-150,000 איש נוספים, שעל פי כל הסקרים תכננו להצביע זהות אך הורתעו וחזרו ברגע האחרון אל תבניות ההצבעה המסורתיות שלהם - גם הם מעגל שקל יהיה עכשיו לחזור ולחזק ולחבר אל 'בייס' החירות", הוסיף.

פייגלין ציין, "למהפכות אמיתיות, מהפכות עומק, לוקח זמן להבשיל... איננו הולכים לשום מקום. התקווה שנטענו היא עבורנו אחריות שאין ממנה נסיגה. על השלב היציב והכל כך מיוחד שהצבנו בחורף 2019 אנו מניחים את רגלינו ועולים מעלה מעלה".

"הקב"ה (המציאות בשפה חילונית)", המשיך פייגלין, "אמר לנו בפשטות שני דברים ברורים: נגעתם במשהו ענק שאיש אינו יכול להתעלם ממנו. ואתם, הפרי החדש, עדיין לא בשל דיו - ומנגד, העם, עדיין לא בשל לקבל אתכם. אם כך רצון ה' אז ככה הכי טוב".

"אנחנו מתארגנים מיד להמשך הדרך", הוא הכריז, "את הזמן היקר שקיבלנו ננצל בכדי להבשיל את הפרי. נסביר, נחנך, נשכנע, נייצר עוד ועוד ערוצי תקשורת - נגיע לכל ישראלי עם בשורת החירות. שוב לא ניתן יהיה לצרוח פתאום שאנחנו נאצים שרוצים לבטל את הביטוח לאומי ולהרוג את הנכים, איש לא יקנה יותר את הסיפורים הללו, כי לכל השאלות נענה עכשיו ולא בחודש ובשבוע האחרון".