מדליה
מדליהצילום: פלאש 90, מרים אלסטר

ספורטאי התעמלות הקרקע של ישראל על המפה. אחרי ששניים מהספורטאים הבכירים של ישראל בענף ההתעמלות קרקע רשמו הישגים גדולים נוספים במהלך סוף השבוע, אי אפשר להתכחש לעובדת היותו של הענף אחד מהטובים עבור ישראל.

אחרי זמן רב שענף הג'ודו מביא לכבוד גדול למדינה, גם בהתעמלות הקרקע נמצאת ישראל בין המובילות זאת הודות לספורטאים המצויינים ארטיום דולגופיאט ולינוי אשרם.

דולגופיאט שחזר אמש את הישגו הגדול כשסיים במקום השני באליפות אירופה בהתעמלות שנערכת בשצ'צ'ין שבפולין. המתעמל הישראלי זכה במדליית כסף בתרגיל הקרקע עם תוצאה של 14.900 והוכתר בשנה השניה ברציפות כסגן אלוף אירופה, אחרי שבשנה שעברה עשה את זה בגלזגו שבסקוטלנד.

כאמור, מתעלמת נוספת שייצגה את ישראל בכבוד והשיגה תוצאה מדהימה גם כן עם מדליית כסף גם היא, זו לינוי אשרם. המתעמלת הצעירה זכתה במדליית כסף בקרב-רב בגביע העולם המתקיים בסופיה שבבולגריה כשסיימה עם סך של 80.450 נקודות.

מירי רגב, שרת התרבות והספורט בירכה את השניים כשעם צאת השבת אמרה כי "ההישגים המרובים של הספורטאים משאירים אותנו עם המון אופטימיות לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו שנה הבאה ומהווים הוכחה ברורה לדרך הנכונה והמקצועיות של צוותי המאמנים והנהלת ענף ההתעמלות".