הרכב לקבלת פנים. אילוסטרציה
הרכב לקבלת פנים. אילוסטרציהצילום: iStock

אתם בתחילת דרכו של תכנון האירוע המושלם שלכם, אבל תהיתם אם מוסיקה חיה בקבלת הפנים יכולה להפוך את האירוע למושלם?

ישנם לא מעט להקות והרכבים מוסיקליים שיוכלו להנעים לכם את האירוע באווירה קסומה ומיוחדת. עם קצת מחשבה יצירתית גם קבלת הפנים באירוע שלכם יכולה להיות מוצלחת ולא שגרתית.

אז איך כל זה עובד? האורחים שלכם מגעים והדבר הראשון שהם שומעים הוא מוזיקה שקטה ורגועה של נגנים מנוסים ומקצועיים. ההרכב יכול להיות עם מספר נגנים מצומצם או הרכב מרובה נגנים. כמו כן, ההרכב יכול לנגן סגנון מוזיקאלי בודד כמו ג'אז או מספר סגנונות.

הרכב מוסיקלי לקבלת פנים רצוי לחפש דרך המלצות. למשל, חבר או חברה שהתחתנו לאחרונה. אתם יכולים גם להגיע לאירוע ולשמוע בעצמכם, זאת הדרך העדיפה, כך תראו את ההרכב בפעולה ויהיה לכם יותר קל להחליט האם המוזיקה מדברת אליכם. אל תהססו ובקשו מהנגנים להגיע לאירוע בו הם מופיעים.

אתם טיפוסים של ג'אז או אולי מוזיקה קלאסית? שני סגנונות אלו מומלצים ביותר לקבלת הפנים. בחירה מבין 2 סגנונות אלו יכולה להיות קשה. חשוב לזכור כי לא משנה מה תבחרו חשוב שאיכות הנגנים תהיה איכותית ומקצועית.

לא רק איכות הנגן אלא גם מקצועיות ההרכב

חשוב שההרכב יגיע לאירוע בזמן ובלבוש הולם, נגנים לבושים בחליפות ועניבות יכולה להיות בהחלט תענוג לעיניים. חשוב לברר מה משך הזמן שההרכב ינגן בקבלת הפנים.

האם ההרכב כולל הגברה או שצריך חברה חיצונית שתגביר? תבררו עם הנגנים האם הם מגיעים עם הגברה. חברת הגברה חיצונית היא עסק לא זול וכדאי לברר על עניינים אלו עוד מבעוד מועד.

אם יש לכם רעיונות נוספים לאירוע חשוב לתאם מול הנגנים. למשל, אם אתם מעוניינים לנאום באירוע תצטרכו לכך מיקרופון, שאלו את הנגנים אם יש להם מיקרופון וככה תוכלו לחסוך עלויות וכאב ראש מיותר.

כמה זה יעלה לנו? המחיר להרכב מוסיקלי לקבלת פנים יכול להשתנות בהתאם לגודל ההרכב. כמות הנגנים היא הפקטור המרכזי ליוקר בעלות, ההגברה ברוב המקרים היא תוספת תשלום.

ככל שתאריך האירוע קרב כך יהיה לכם קשה יותר לסגור עם הרכב איכותי. בדרך כלל הזמן המומלץ הוא לפחות שלושה חודשים מראש., כך יהיה לכם זמן להתייעץ עם ההרכב ולבקש רפרטואר שירים.