לפעמים, כל ההבדל הוא במטרה. כך למדה על בשרה הערב (ראשון) הפועל חדרה הקטנה כשזו הפסידה לבני יהודה במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל בכדורגל והרביעי בפלייאוף העליון.

אחרי שהודחה בשלב חצי גמר גביע המדינה בכדורגל על ידי מכבי נתניה ואיבדה סיכוי לקרוא תיגר על המקומות הראשונים בטבלת הליגה, התפנתה חדרה העולה החדשה והמפתיעה להאריך את חוזהו של מאמנה ניסו אביטן לעונה נוספת ולמעשה כבר לתכנן את העונה הבאה.

מנגד, בני יהודה שהדיחה בחצי גמר הגביע את מכבי ת"א החזקה עוד שומרת על סיכוי לסיים את העונה במקום השלישי בטבלת הליגה, ומשכך יש לה עוד זמן רב לסכם את העונה.

כך גם נראה המשחק הערב ביניהן כשלמשך מרבית שלבי המשחק הייתה רק קבוצה אחת על כר הדשא - הכתומים משכונת התקווה.

אחרי שלא הצליחו לנצח בשני משחקי הליגה האחרונים שלהם, פגשו הערב הכתומים את העולה החדשה מחדרה וכמו בשני המפגשים ביניהן בעונה הסדירה, גברו עליהם ללא קושי.

למרות היעדרותם של החלוצים המובילים שלהם העונה, יקוב סילבסטר וצ'יבוטה, לא התקשתה בני יהודה מול הרפיון בהגנת חדרה וכבר בדקה ה-25 דולב חזיזה כבש את השער הראשון לזכותה, כשזה עבר את אישור מערכת ה-VAR הפועלת בפלייאוף העליון.

לא עברו כמה דקות, ובני יהודה הכפילה את התוצאה משער של מי שהדיח את מכבי ת"א מגביע המדינה רק לפני שבועיים - יובל אשכנזי. בדקה ה-61 השלים אשכנזי צמד ראשון בליגת העל ואליאל פרץ ודויד מתאוס רק צימקו את התוצאה אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

חדרה שכבר מיהרה לסכם את העונה נותרת עם מאזן דל במיוחד של נקודה אחת בששת משחקי הבית האחרונים. בני יהודה? זו עולה זמנית אל המקום השלישי.