0:5, זהו היה מאזנה של הפועל ירושלים במשחקי הבית שלה מול עירוני נס ציונה במסגרת הליגה. עם הפרש מצטבר של 62 נקודות לזכותה ואחרי שניצחה בהארכה בקלאסיקו הכדורסל הישראלי בשבוע שעבר, את מכבי ת"א, חזרה הערב (שני) הפועל ירושלים לאולמה הביתי והביסה בקלילות את היריבה מנס ציונה - בפעם השישית ברציפות.

אחרי שאת הסיבוב השני סגרה מחזיקת הגביע מירושלים עם שני הפסדים רצופים בפער דו-ספרתי, בסיבוב השלישי היא עדיין ללא הפסד כשזו המשיכה הערב לשפר את מאזנה בטבלת ליגת העל בכדורסל עם תבוסה גדולה שהנחילה לעירוני נס ציונה שאמנם הדהימה את הירושלמים במפגש הראשון אי פעם ביניהן, בנובמבר 2013, אך לא הצליחה לשחזר את הניצחון הגדול מאז, והערב הגדילו לעשות כשהובסו בידם בתוצאה 73:100.

הירושלמים, שרק במחזור שעבר השלימו ניצחון אחד לפחות על כל יריבה שפגשו העונה בכל המסגרות, עם ניצחון ראשון העונה על מכבי ת"א, בהארכה, קטעו הערב את רצף הניצחונות של נס ציונה שהיה לארוך ביותר שלה העונה, עם שלושה. הכתומים, שגברו פעמיים העונה על הפועל חולון ופעם אחת על מכבי ת"א והפועל אילת, עדיין לא מצליחים לעשות זאת לירושלמים.

ירושלים משיגה לבסוף ניצחון חמישי ברציפות בבית ושישי על נס ציונה, עם 73:100 ועולה אל המקום השני בטבלת הליגה, כשהיא עדיין חזק בתמונת הצמרת.

תוצאות יתר משחקי הערב במסגרת מחזור מספר 27 בליגת ווינר סל:

מכבי אשדוד/באר טוביה הביסה את בני הרצליה מתחתית הטבלה בתוצאה 97:86, כמו גם חברתה לתחתית עירוני נהריה שהפסידה לגלבוע/גליל בהארכה בתוצאה 93:96.