כספי במדי הנבחרת. יחזור לישראל?
כספי במדי הנבחרת. יחזור לישראל?צילום: פלאש 90

שוב ביד-אליהו? מכבי תל אביב נמצאת במשא ומתן מתקדם עם שחקנה לשעבר והישראלי הראשון בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, עומרי כספי.

על פי פרסום ב'ישראל היום' של פרשן הכדורסל ואיש הספורט אלי סהר, האלופה מת"א מציעה לכספי הצעה מפתה עד מאוד בכדי להחזירו לישראל לאחר 11 שנים. על פי הפרסום, ההצעה של התל אביבים כוללת חוזה לשלוש שנים בהם ישתכר כספי בסכום אסטרונומי עבור שחקן ישראלי של 4 מיליון דולר, וכן הבטחה לתפקיד מקצועי במועדון לאחר פרישתו ממשחק פעיל.

זו אינה הפעם הראשונה בה ראשי הצהובים מפנטזים על חזרתו של הבן האובד ליד-אליהו, כשגם לאחר האליפות ב-2014 הוגשה הצעה לכספי אך זה העדיף לחתום לשנתיים בסקרמנטו קינגס. באותם הימים ההצעה לא הבשילה לכדי משא ומתן רציני אך כעת נראה כי לאור מצבו של כספי בליגת הכדורסל הטובה בעולם, כשזה נמצא שם כשחקן חופשי ולמעשה לא שיחק מאז חודש פברואר האחרון ואין לו יותר מדי הצעות, הדברים יכולים להבשיל לכדי עסקה.

אגב, באם אכן יחתום כספי במכבי, תהיה זו הוצאה כספית חריגה ביותר של מכבי עבור החתמת שחקן אחד, שכן עלותו תהיה כרבע משכר השחקנים של מכבי ברוב העונות. על כן נראה כי הפעם במכבי הולכים על כספי בכל הכוח כששם מבינים כי זה יכול לתרום לקבוצה הן מקצועית ולא פחות - במישור השיווקי.