מלגת לימודים
מלגת לימודיםצילום: יח"צ

כמדי שנה, עורך האתר הגרלה למלגת פייסבוק ייחודית שאליה יכולים להצטרף סטודנטים ממגוון של מסלולי לימוד לתואר ולתעודה, משלל המוסדות המוכרים בכל רחבי הארץ.

ההצטרפות להגרלה לקבלת המלגה היא פשוטה מאוד - הסטודנטים נדרשים לענות על סקר שבו כמה שאלות לגבי מסלול הלימודים שלהם ושביעות הרצון שלהם ממנו. סקר זה נערך על ידי האתר כדי להנגיש חוות דעת של סטודנטים על מגוון מסלולי לימוד ומוסדות בארץ, כדי לסייע למועמדים ללימודים לבצע בחירה מושכלת שמתאימה לצורכיהם.

בניגוד למלגות אחרות שכרוכות בהשתתפות בפעילות חברתית או בממוצע ציונים גבוה, מלגת הפייסבוק של לימודים בישראל מתאימה לכל סטודנט וסטודנטית שעומדים בתנאים הנ"ל ולומדים במוסדות מוכרים. יכולים להשתתף סטודנטים לתואר ראשון ולתואר שני וכן סטודנטים שלומדים במסלולים ללימודי תעודה, ללימודי הנדסאים ובתכניות להכנה לפסיכומטרי או לבגרות.

בהגרלה הנוכחית מוצעות 10 מלגות שגובה כל אחת מהן הוא 700 שקלים. ההגרלה למלגה מתקיימת בסוף החודש, ב - 30 לאפריל 2019, ועד אז יכולים הסטודנטים להצטרף להגרלה. לאחר סגירת ההגרלה יוכרזו הזוכים והזוכות במלגה הנחשקת.

את המלגה מציע, כאמור, אתר "לימודים בישראל". זהו אתר וותיק שמנגיש מידע אודות מסלולי לימודים משלל סוגים וניתן למצוא בו אינפורמציה מפורטת אודות תכניות אקדמיות לתואר ראשון ושני, קורסים ותכניות להכשרה מקצועית, מכינות וקורסי בגרות ופסיכומטרי. כמו כן, באתר ניתן לקרוא אודות שכר לימוד, מגורים לסטודנטים ואפשרויות עבודה לסטודנטים במהלך הלימודים ואחריהם, וכן לקבל טיפים לבחירת לימודים במקרה של התלבטות. האתר מפעיל גם לוח מלגות גדול במיוחד שבו ניתן לחפש בקלות רבה מאוד מלגות לימוד אקטואליות נוספות.

פעילות נוספת שבה מתמקד האתר הוא בניית מאגר מידע גדול ובו חוות דעת של סטודנטים מכל רחבי הארץ. סקר הסטודנטים המקיף של האתר כולל שאלות אודות שביעות הרצון מהמסלול הנלמד, מהמרצים, מהחברים לספסל הלימודים ומהשירותים במוסד הלימוד כגון הקפיטריה והחנייה. הסטודנטים יכולים לדרג את שביעות רצונם ולפרט אם היו ממליצים גם לאחרים ללמוד בתכנית שבה הם לומדים היום.

עד היום השיבו על הסקר אלפי סטודנטים משלל המוסדות בארץ. באתר "לימודים בישראל" שואפים כי באמצעות הפעלת מאגר הידע, יוכלו מועמדים ללימודים לבחור בקלות רבה יותר את מסלולי הלימוד המתאימים להם ביותר ולחסוך זמן רב בתהליך ההתלבטות בין מוסדות ומסלולים שונים.

כאמור נותרו עוד כשבועיים עד לסגירת ההרשמה להגרלה לקבלת מלגת הפייסבוק, ובאתר "לימודים בישראל" קוראים לסטודנטים להירשם ולקחת חלק בהגרלה. עוד מציינים באתר כי במלגה זו יכולים להיעזר גם מי שכבר מקבלים מלגות מגורמים אחרים, כגון ממוסד הלימוד או מקרנות פרטיות.

היכנסו לסקר הסטודנטים הגדול של אתר "לימודים בישראל", ענו על השאלות והיכנסו גם אתם להגרלה לקבלת מלגת הלימודים על סך 700 שקלים.

להשתתפות בהגרלת המלגה >> https://bit.ly/2O2QpWm