אוטובוס האירוויזיון
אוטובוס האירוויזיוןצילום: יח"צ

אוטובוס האירווזיון הישראלי החל את סבב היורו-טור בין בירות אירופה הגדולות והביא את רוח האירווזיון גם לתושבי אירופה שלא יגיעו לתחרות עצמה בישראל.

האוטובוס הוא יוזמה של חברת ההייטק MyHeritage נותנת החסות של האירוויזיון, והוא מצויד במערכת קריוקי כך שהעוברים סביבו מוזמנים להקליט עצמם שרים את להיטי האירוויזיון מהעבר וההווה כדי להשתתף בתחרות שבסופה יוכלו לזכות בכרטיס כניסה לאירוויזיון בישראל.

לביקורי אוטובוס האירוויזיון בערים השונות מתלווים משתתפי האירוויזיון בעבר ובהווה, סלבריטאים וזמרים מוכרים, ששרים יחד עם מעריצי האירוויזיון.

המבקרים באוטובוס גם מוזמנים גם לבדוק את שורשיהם המשפחתיים ולגלות מידע שלא ידעו על משפחתם וקרובים שלא הכירו באמצעות מערכת אילנות היוחסין שפיתחה נותנת החסות.

אוטובוס האירוויזיון עובר בין הערים אמסטרדם, המבורג, קופנהגן, אוסלו, שטוקהולם, ברלין, קלן, פריז, לונדון, ג'נבה, ברצלונה, מדריד ויסיים את המסע ב-25 באפריל בליסבון שבה נערך האירוויזיון בשנה שעברה.

מסע האוטובוס הוא חלק מקמפיין תוכן רחב שעורכת MyHeritage לקידום האירוויזיון בשם One Big Family שכולל גם חקר העבר המשפחתי של משתתפי האירוויזיון בעבר ובהווה שבו נטלה חלק נטע ברזילי ושלל תחרויות.

פרטים על הפרויקט כמו גם תוכן מרתק אחר ניתן למצוא בפורטל האירוויזיון שהשיקה החברה www.myheritage.com/eurovision