תכשיטים
תכשיטיםצילום: ISTOCK

טבעות אירוסין – תכשיט שמשקף את הרגע המרגש בחיים

הטבעת שלכם אכן משקפת את האהבה שלכם, היא מעידה לא מעט דברים ומגלה (אפילו לכם) עד כמה אתם מכירים את בת הזוג שלכם.

בעידן בו טבעות אירוסין משובצות יהלומים הפכו חלק בלתי נפרד מהתהוות ומיסוד הקשר- יותר ויותר אנשים מעצימים את הרגש ומקדישים את הרגעים הגדולים ביותר לבחירת טבעות שתכבדנה את המעמד ואת היוקרה. אז רגע לפני שתגיעו אל המעמד המרגש ותכרעו ברך, אספנו עבורכם כמה וכמה נקודות חשובות אשר מטרתן לסייע לכם לבחור טבעות אירוסין שהן מלאכת מחשבת לכל דבר.

להעצים את הערך הרגשי עם טבעות אירוסין מושלמות

יש הרבה סגנונות של טבעות אירוסין. אם אתם עומדים לכרוע ברך ורוצים להציע את ההצעה המרגשת והמכבדת ביותר, רצוי להבין עם איזו טבעת אתם עומדים ליישם את המעמד.

מהם הקווים הנכונים לטבעת אירוסין מושלמת? החדשות הן, כי לא משנה כמה כסף היא תעלה, אלא האם היא באמת קולעת לטעמה של אהובתכם. מיותר לציין כי בחירת טבעות אירוסין הינה בחירה משתנה מאחד לאחרת ומכאן שהיא מאוד ייחודית ודורשת התעמקות גם בפרטים הקטנים. אז קודם כל, בואו נדבר על סגנון, תמיד צריך להתאים את הטבעת (כל טבעת וכל תכשיט) לאופי של זו העונדת אותו. יש נשים שהולכות על המראה המוחצן ויש שתבחרנה את המראה העדין יותר.

בשלב הזה אתם בטח מכירים את בת הזוג שלכם וכבר תדעו מה יהיה גודלו של היהלום בטבעת. אם בכל זאת אתם חושבים שאתם לא יודעים את טעמה ונבוכים, אל חשש. בשלב הזה, הטבעת הקלאסית והדקה, עגולה עם יהלום תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. אם בת הזוג שלכם מוחצנת, טבעת יהלומים משולבת אבני צד גם תהווה פתרון מושלם.

באיזה צבע ומבנה נהוג לבחור טבעות אירוסין?

צבען של טבעות האירוסין משתנה על פי גוון העור של הכלה המיועדת. לצורך העניין, בחורות בעלות גוון עור בהיר תבחרנה טבעות עם נגיעה של זהב אדום. מאידך, לבחורות השחומות, טבעת זהובה תהיה מושלמת.

לרוב, את הטבעת העבה או הרחבה יהיה ניתן לראות על נשים עם אצבעות דקות או ארוכות. לנשים שיש להן אצבעות עבות יותר או קצרות יותר, טבעות מסוג זה פחות תתאמנה והאצבעות והיד ייראו קצרות יותר.

עומדים לפני האירוע המרגש בחייכם? את הטבעות שלכם רצוי לרכוש לא בחנויות הזהב אלא באמצעותם של נותני שירות המציגים תעודת גמולוגיה ומוניטין מותאם.