עו"ד אורלי עדס
עו"ד אורלי עדסצילום: Revkin Fenton/Flash90

מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס, פרצה בבכי במהלך ישיבת הוועדה הבוקר (רביעי) כאשר הזכירה את הטענות שנשמעו בימים האחרונים על אי סדרים בספירת הקולות.

"חווינו כאן בשבוע האחרון מתקפה חסרת מעצורים שאותה נאלצנו להדוף, לרבות אמירות חסרות שחר שמטילות דופי ביושרו של הצוות המקצועי", אמרה עדס כשדמעות חונקות את גרונה.

מליאת ועדת הבחירות אישרה פה אחד את תוצאות הבחירות לכנסת ה-21. יו"ר הוועדה השופט חנן מלצר סיכם את שלושת החודשים האחרונים ורמז לטענות שנשמעו מצד הימין החדש: "היו מי שניסו לצערי לערער את הלגיטימיות של ועדת הבחירות והתוצאות, אנחנו נהגנו בהגינות ושוויון לכולם. אנחנו לא תופסים אדם בצערו".

אמש פרסמה ועדת הבחירות את תוצאות הבחירות הרשמיות כפי שיימסרו לנשיא המדינה ויפורסמו ברשומות.

על פי התוצאות הרשמיות, הליכוד נותר עם 35 מנדטים, רשימת כחול לבן גם היא מקבלת 35 מנדטים. ש"ס מקבלת 8 מנדטים ורשימת יהדות התורה זוכה גם היא לשמונה מנדטים.

לקריאת התוצאות המלאות לחצו כאן

רשימת חד"ש-תע"ל זוכה לשישה מנדטים, רשימת העבודה זוכה לשישה מנדטים, רשימת ישראל ביתנו זוכה לחמישה מנדטים ורשימת איחוד מפלגות הימין זוכה לחמישה מנדטים.

רשימת מרצ זוכה לארבעה מנדטים, רשימת כולנו זוכה לארבעה מנדטים ורשימת רע"מ-בל"ד זוכה לארבעה מנדטים.

מחוץ לכנסת נותרות על פי התוצאות הרשמיות מפלגות הימין החדש, זהות וגשר, שזכו למספר קולות משמעותי אך לא עברו את רף אחוז החסימה.