בקרוב תגיע גם החללית?
בקרוב תגיע גם החללית?צילום: iStock

החללית הראשונה של ישראל אולי התרסקה על הירח, אבל עדיין יכול להיות שהיא תקום לתחיה בתור דגם לגו. מיזם ישראלי מנסה לשכנע את חברת לגו העולמית להתחיל למכור את החללית הלאומית בחלקים להרכבה.

אחרי שכבר ראינו שאפשר לעשות מכונית ואפילו בית שלם מלגו, נראה שלעשות חללית מלגו זה רק עניין של זמן. הפעם אמנם לא מדובר בחללית ממש, אלא רק בדגם לגו מוקטן של החללית "בראשית" שייתן לה את הכבוד הראוי בהיסטוריה.

בתוך האתר הרשמי של לגו קיים מדור מיוחד המיועד להמצאת דגמי לגו חדשים. במדור, כל אחד יכול להעלות רעיון למוצר לגו מקורי, ובמידה והוא מקבל מספיק הצבעות מקהל הוא אף עשוי להפוך למציאות. המדור קיים למעלה מעשור, ובמהלכו כבר הומצאו דגמי הלגו מצליחים כגון: "הצוללת הצהובה" של הביטלס, סט לגו מיוחד על בסיס המשחק "מיינקראפט" וגם דגם מקורי במיוחד של ספינת לגו בתוך בקבוק המבוססת על סרטי " שודדי הקאריביים". על מנת לעודד רעיונות חדשים, במידה והרעיון נמכר לבסוף באופן שיווקי, החברה נותנת להוגה הרעיון 1% מכלל הרווחים.


החל מאתמול, ניתן להצביע באתר גם לדגם נוסף- חללית "בראשית" יחד עם בדמויות לגו מוקטנות של היוצרים המקוריים שלה. בהתחלה, הרעיון עלה לאתר וקיבל 60 יום בלבד על מנת לצבור הצבעות מהקהל, אבל אחרי שהדגם כבר צבר 100 הצבעות הוא זכה לתוספת של שנה שלמה בה ניתן לגולשים אפשרות להפוך את הרעיון למציאות.

נכון לעכשיו, הדגם כבר זכה בלמעלה מאלף חמש מאות הצבעות, והוא זכה בהארכה של עוד חצי שנה לאחר שחצה את קו ה1,000 הצבעות. במידה והחללית תזכה ל10,000 קולות, היא תועבר למהנדסי החברה שיחליטו האם היא יכולה להפוך לבסוף לדגם אמיתי.

אז אם אתם רוצים לראות גאווה ישראלית מורכבת מחלקי לגו קטנים, הכוח בידיכם. ניתן להצביע לחללית באתר Lego Ideasכאן, ואולי כבר שנה הבאה נוכל להרכיב חללית ישראלית קטנה משל עצמנו.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם