כך היו נראים 'ארגוני השמאל' במצריםתנועת חזון

לקראת חג הפסח הוציאה תנועת חזון סרטון חדש בו היא מציגה מה היה קורה אילו ארגונים וגופי תקשורת שונים היו קיימים בתקופה שבה עם ישראל עוד היה משועבד במצרים, ומה הם היו אומרים באותם הימים.

הסרטון נפתח מתוך ציטוט מספר שמות בו אומרת התורה, "ויאמר בילדכן את העבריות וראיתן על האבנים אם בן הוא והמתן אתו ואם בת הוא וחיה". לאחר מכן מגיע ציטוט, כביכול מעיתון הארץ, בו נכתב "חשד לפלילים: ארגון נשים קיצוני מעודד ילודה בניגוד לחוק המצרי". כמו כן, מובא ציוץ לכאורה מהטוויטר של התנועה הרפורמית בו נכתב "בכוונתנו לעתור לבג"ץ כנגד המונופול של הנשים החרד"ליות שפרה ופועה על חדרי הלידה".

בהמשך הסרטון מופיע פוסט פיקטיבי שנכתב מטעם הקרן החדשה לישראל בו נכתב "סוף לאיום הדמגורפי. אנו מברכים את הנשיא פרעה על החלטתו האמיצה. הילודה המוגזמת של הנשים היהודיות עלולה לסכן את היותה של מצרים מדינה דמוקרטית". כמו כן, מביאים בסרטון, מאמר דעה שנכתב כביכול באתר מאקו בו נכתב "לא ניתן למיילדות קיצוניות וחשוכות לסכן את החברה הישראלית! יש דרכים נוספות להביא ילדים לעולם".

בסוף הסרטון מביאים בתנועת חזון את הפסוק הבא לאחר הפוסק שאיתו פתחו את הסרטון. "ותיראן המילדת את האלקים ולא עשו כאשר דבר אליהן מלך מצרים ותחיין את הילדים", וכן את הכיתוב "שפרה ופועה: האומץ להיות נורמלי".

הסרטון מגיע כחלק מקמפיין רחב שהוציאו בתנועה בחודשים האחרונים במטרה להציב סדר יום יהודי במדינה.

בתנועת חזון מציגים באמצעות הסרטון את הקרבת הנפש שהקריבו המיילדות העבריות ואת האומץ שהיה להן, על מנת לשמור על ההלכה ולא להיכנע למי שמנסה לעצור בעדן.