מתנה מתוקה
מתנה מתוקהצילום: רוי שוקולד

אלא שרגע לפני החגיגות והשמפניות מגיעות גם הדילמות, ואחת מהן בולטת במיוחד. אז לפני שאתם מסתפקים בעוד מתנת יום הולדת נדושה יש לנו רעיון מתוק במיוחד, כזה שיכול להתאים גם לטבעונים כמובן.

מארז מתוק עם ברכה אישית

סביר להניח שעד לפני כמה שנים טובות הענקתם מארזים מתוקים פשוטים יחסית, כאלה שכללו שוקולדים שאפשר למצוא בכל סופרמרקט או מכולת שכונתית. אלא שהמארזים הקלאסיים הופכים היום ליצירה מרהיבה שמשלבת בין הטעמים המיוחדים של השוקולד והתוספות המטריפות (מאגוזי לוז ועד אספרסו, לימון או וניל) לבין מארזים יוקרתיים ומשגעים שקשה לעמוד בפניהם. למעשה, בזמן שאתם מרכיבים מארז חגיגי עם פרלינים בטעמים מיוחדים או טראפלס עם מילויים לא מאוד שגרתיים כמו וויסקי, תוכלו להוסיף גם כיתוב אישי על גבי המארז המהודר ואפילו על גבי השוקולד עצמו. שוקולד ענק על מקל עם ברכה אישית ואפילו עם נגיעות של הומור זה בדיוק מה שמשדרג את המתנה הקלאסית ביותר. להזמנת משלוח ליום הולדת לחצו על הקישור לחנות.

מתנה מופלאה גם ליולדת

לא מעט הורים מבהירים שימי ההולדת של הילדים הם החגיגה הגדולה שלהם, ואפשר להבין למה היום הזה מרגש כל כך. הרי ביום הזה ממש הם הפכו להורים, וזו חוויה עוצמתית וסוחפת. אז עוד לפני שהילדים חוגגים ולו יום הולדת אחד, יום הלידה עצמו הוא יום מרגש במיוחד. דרך טובה להמתיק את השינוי המהותי הזה ולהעלות חיוך על שפתי היולדת היא להעניק לה שי ססגוני עם פרלינים בטעמי קרם אגוזים או שוקולד מריר, וגם טראפלס ואפילו בקבוק יין – כי עכשיו הרי מותר לה להרים כוסית. גם כאן ברכה אישית עם כיתוב על גבי השוקולד היא מבורכת, וזה הזמן להצחיק את האם הטרייה עם אזהרות כמו "שינה זה לחלשים". להזמנת מארז ליולדת במשלוח בקליק לחצו על הקישור לחנות.

שוקולד איכותי – גם לטבעונים

אי אפשר לשכוח גם את הטבעונים, ואם חשבתם שאין מארזי מתנה נהדרים שיתאימו גם להם תופתעו לגלות שזה פשוט לא נכון. האמת היא שמארזים טבעונים הם איכותיים ומפנקים כל כך, עד שגם מי שלא מגדיר עצמו טבעוני ייהנה מכל ביס. כך אפשר להזמין מארז קרמל טופי, טראפלס מרציפן ופרילינים עם אמרטו או קרם אגוזים. גם חלומות סילאן עם שוקולד מריר וקרם סילאן תמרים טבעי או שילוב מיוחד בין שוקולד מריר לגנאש תפוז יעשו את העבודה. הטעמים משובחים, המארזים מהודרים והחיוך על פניהם של החוגגים פשוט אומר הכול.

*** רוי שוקולד מציעה מבחר מארזי שוקולד בהתאמה אישית במשלוחי לכל הארץ. להתרשמות מהמוצרים בחנות היכנסו לאתר https://www.roychocolate.co.il/