תחרות הקריוקי שמחלקת כרטיסים לאירוויזיון

הזוכים ייהנו מטיול קבוצתי לאירוויזיון, כולל אירוח במלון, כרטיסי VIP לתחרות וכרטיסי טיסה לתל אביב במידה והזוכים ממקום מרוחק.

רעות הדר , כ"ד בניסן תשע"ט

מקימים את במת האירוויזיון
מקימים את במת האירוויזיון
צילום: פלאש 90

חברת MyHeritage, נותנת החסות לאירוויזיון, הכריזה על תחרות קריוקי של שירי אירוויזיון, שהזוכים בה יזכו בטיול קבוצתי לאירוויזיון, כולל אירוח בבית מלון 5 כוכבים בתל אביב, כרטיסי כניסה VIP לתחרות עצמה וכרטיסי טיסה לתל אביב במידה והזוכים ממקום מרוחק כמו אילת, קרית שמונה או מחו"ל.

כדי להתמודד בתחרות אפשר להתארגן בקבוצה של עד חמישה משתתפים, חברים או בני משפחה, כשכולם יושבים יחד ברכב ושרים שירי אירוויזיון שמנגינותיהם מתנגנות ברקע. את הסרטון שאורכו לא יעלה על שלוש דקות יש לשתף בחשבונות המדיה החברתית של המשתתפים בפייסבוק, טוויטר או אינסטגרם.

התחרות מצטרפת לקמפיין שערכה MyHeritage לקידום האירוויזיון שבמסגרתו אוטובוס מעוצב סבב בין הערים הגדולות של אירופה ונתן אפשרות לעוברים ושבים ולסלבריטאים להקליט עצמם שרים את להיטי האירוויזיון מהעבר וההווה.

המבקרים באוטובוס הוזמנו גם לבדוק את שורשיהם המשפחתיים ולגלות מידע שלא ידעו על משפחתם וקרובים שלא הכירו באמצעות מערכת אילנות היוחסין של MyHeritage.

האוטובוס ביקר באמסטרדם, המבורג, קופנהגן, אוסלו, שטוקהולם, ברלין, קלן, פריז, לונדון, ג'נבה, ברצלונה, מדריד וסיים את מסעו בליסבון שבה נערך האירוויזיון בשנה שעברה. בנוסף השיקה מיי הריטייג' את פרויקט One Big Family שכולל גם חקר העבר המשפחתי של משתתפי האירוויזיון בעבר ובהווה שבו נטלה חלק נטע ברזילי שגילתה פרטים מפתיעים על עברה המשפחתי.

חברת MyHeritage היא פלטפורמת הגנאלוגיה הגדולה בעולם עם מעל 100 מיליון משתמשים ו- 45 מיליון אילנות היוחסין. לאחרונה הרחיבה החברה את פעילותה באירופה ומציעה למשתמשים כלים לחקר ההיסטוריה המשפחתית באמצעות אילנות יוחסין ובדיקות DNA.