אין כמו בבית. 8 פעמים ביקרה עירוני נס ציונה באולם בגין שבאילת ובכל הפעמים נוצחה, כשהפער הממוצע עמד על 10.5 נקודות למשחק. הערב (שני) חזרה נס ציונה לאולם הדרומי ביותר בכדורסל הישראלי, ושוב יצאה ממנו מנוצחת, הפעם בפער בין 12 נקודות, עם 77:89.

רק בסיבוב שעבר השיגה נס ציונה את ניצחונה הראשון אי פעם על האילתים בליגה הבכירה, לאחר 13 הפסדים רצופים מולם. הערב, הדרומיים שמחזיקים במאזן ביתי מרשים והשלישי בטיבו בליגה, אחרי מכבי ת"א והפועל ירושלים, הגישו את הנקמה קרה.

בניגוד לשני המפגשים האחרונים ביניהן באילת, אז המארחים סגרו עניין עם מחצית חד-צדדית, הפעם המשחק בין השתיים היה צמוד לכל אורכו כשרק לקראת סיום הגבירו המארחים את הקצב ואת היכולת, במה שהספיק להם לנצח בהפרש של 12 נקודות, עם 77:89.

הדרומיים רושמים ניצחון חשוב נוסף, אחרי הניצחון הגדול על הפועל ירושלים בארנה במחזור שעבר ותוקעים יתד בצמרת הטבלה כשהם במקום השלישי, ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה ורגע לפני משחקי הפלייאוף ולמעשה מבטיחים לעצמם את יתרון הבייתיות בשלב הבא, יתרון שעל פי מאזנם הביתי עשוי להביא להעפלתם בקלות אל עבר הפיינל-פור, אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי.

נס ציונה שניצחה בארבעה מחמשת המחזורים האחרונים, לא מצליחה לעשות זאת ומפספסת הזדמנות לעלות לראשונה מאז מחזור הפתיחה למאזן חיובי, עם זאת המקום בפלייאוף, עונה שניה ברציפות, כמעט מובטח לה וזו אף עשויה לפגוש את לא אחרת מאשר אילת אם אכן תעפיל לשם. אז כבר יהיה לה הזדמנות משלה לנקום על כל רצף ההפסדים.