Amazon
AmazoniStock

ענקית המסחר "אמזון" פנתה הלילה (שלישי) למוכרים בישראל והציעה להם למכור מוצרים לצרכנים מקומיים לקראת השקת פעילות ''אמזון'' בישראל.

''אמזון'' דורשת מהמוכרים לספק את הסחורה תוך חמישה ימי עסקים, והוסיפה את ישראל לרשימת היעדים האפשריים למשלוח. לפי שעה, ענקית המסחר לא מתכוונת להקים מרכז לוגיסטי בישראל.

''אמזון'' פנתה למוכרים הישראלים בעברית: "הירשם עכשיו כדי לפנות ללקוחות בישראל ולהרחיב את העסקים שלך. תהיה בין הראשונים להציג הצעות ייחודיות המספקות חוויית משלוח משופרת ללקוחות מקומיים. להציע מבחר מקומי, כולל מוצרים ייחודיים הרלוונטיים ללקוחות המקומיים. לשפר את הסיכויים שלך לזכות ב"תיבת קנייה" (Buy Box) עבור הזמנות הנשלחות לישראל. לשפר את יכולת הגילוי של המוצרים שלך בפני לקוחות מקומיים''.

זו הפנייה הראשונה של אמזון למוכרים בישראל ובעברית. ענקית המסחר צפויה גם להשיק אתר בעברית. "כאשר אתה מפעיל Local Delivery, לקוחות בישראל יכולים למצוא את המוצרים שלך בקלות רבה יותר. שירות זה כולל את היכולת למקד תוצאות חיפוש באמצעות חוויית קנייה חדשה שאנחנו מתכננים להציג בהמשך", כתבו בהודעה.

"המוצרים שלך עשויים גם להופיע בנקודות מפתח שונות באתר. תקבל מאתנו דוא"ל למעקב שבועיים לפני שחוויית קונה חדשה זו תהיה זמינה. תוכנית Local Delivery אינה כוללת עמלות נוספות למוכר", ציינו באמזון.