רז עם היועץ המשפטי של המועדון במעמד החתימה
רז עם היועץ המשפטי של המועדון במעמד החתימהצילום: אלינור סמואל

אמנם בליגת העל בכדורגל עדיין משחקים, אך בסוף השבוע האחרון החלו להסתיים ליגות הכדורגל הנמוכות, בהן גם ננעלה ליגה א' בה משחקת קבוצת הכדורגל בית"ר נורדיה, קבוצת הכדורגל שהוקמה על ידי אוהדי בית"ר לפני 5 שנים.

עד לאחרונה, בראשות הקבוצה שהוקמה באפריל 2014 עמדו בעלי תפקידים שונים, רובם גברים, וביום שלישי האחרון עשתה הקבוצה שאחראית על לא מעט אירועים היסטוריים בכדורגל הישראלי בכלל

לאחר שבחנו בשבועות האחרונים מעומדים רבים לתפקיד, החליטו חברי הועד המנהל למנות את אורית רז למנכ"לית נורדיה, אשר לאחרונה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת האם שלה - בית"ר ירושלים מהליגה הבכירה.

מינויה של רז מהווה את יריית הפתיחה הרשמית בהכנות של בית"ר נורדיה לקראת עונת המשחקים 2019/20 והינו חלק מתהליך השדרוג המשמעותי שתעבור הקבוצה בקיץ הנוכחי לקראת העונה הבאה וזאת מתוך מטרה להעמיד קבוצה חזקה ואיכותית שתתמודד על העלייה לליגת הלאומית.

רז, בת 44, נשואה +2, הינה בעלת תואר ראשון במינהל עסקים מהמכללה למינהל בראשון לציון ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן. זו לא תהיה הפעם הראשונה בה רז משמשת בתפקיד משמעותי בכל הקשור לספורט בכלל ולענף הכדורגל בפרט כשזו כיהנה במספר תפקידי ניהול בכירים בספורט הישראלי ובפרט בענף הכדורגל.

בתפקידה האחרון עמדה רז בראש פרויקט לאומי של מרכז המועצות האזוריות לתרבות הפנאי והספורט. בין תפקידיה הקודמים בתחום הספורט שימשה רז כמנכ"לית מועדון אס"א תל אביב, מועדון הספורט של אוניברסיטת תל אביב הכולל עשרה ענפי ספורט שונים, כ-1000 ספורטאים, שני קמפוסים וקייטנות קיץ. כמו כן כיהנה כמנכ"לית איגוד השופטים ושימשה כראש אגף הנוער בהתאחדות לכדורגל.

כיום מכהנת רז כחברת דירקטוריון באיגוד ההתעמלות ובאיגוד הכדור-יד וכחברת האסיפה הכללית של הועד האולימפי.

במסגרת תפקידה החדש תהיה רז אחראית על כל פעילות מועדון הכדורגל בית"ר נורדיה ירושלים החל מבית הספר לכדורגל, קבוצות הילדים ומחלקות הנוער וכלה בקבוצה הבוגרת.

בימים אלו בוחנים חברי הועד המנהל של בית"ר נורדיה מספר מעומדים לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון, כאשר המטרה היא לצרף דמות מהשורה הראשונה שתהווה את הסמכות המקצועית העליונה במועדון ויהיה אמון על הרכבת הצוות המקצועי וסגל השחקנים.

מומי דהן, חבר הועד המנהל בבית"ר נורדיה ירושלים אמר כי "אנו מברכים על מינויה של אורית רז למנכ"לית המועדון ושמחים על הצטרפותה למשפחת בית"ר נורדיה ירושלים. אנו רואים במינויה של אורית צעד חשוב בניהול קבוצת האוהדים וצעד משמעותי למועדון ולערכיו. התחלנו רשמית בהכנות לעונה הבאה כבר עכשיו מתוך כוונה ברורה להיות בעונה הבאה גורם דומיננטי בצמרת הליגה ולהתמודד על העלייה. מצפה לנו דרך ארוכה ומאתגרת אבל נעשה הכול בכדי לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו. אנו שמחים על הבחירה באורית ומאחלים לה המון הצלחה".

אורית רז, המנכ"לית הנכנסת אמרה: "אני שמחה לחזור לכדורגל הישראלי ושמחה עוד יותר להצטרף לבית"ר נורדיה ירושלים. אני רואה בתפקיד זה שליחות גדולה וזכות גדולה לנהל מועדון כדורגל מיוחד ששואף למצוינות והשגיות לצד הקניית ערכים של שיוויון וסובלנות וקהילה. עבורי, החיבור לבית"ר נורדיה הוא טבעי לחלוטין ואני מודה לחברי הועד המנהל על הבחירה ומקווה שנצעיד את המועדון יחד קדימה".