כינוס ''הבית היהודי''
כינוס ''הבית היהודי''צילום: דוברות

מפלגת הבית היהודי קיימה הערב (חמישי), מוצאי יום השואה, כינוס ראשון לסיכום מערכת הבחירות.

המפגש התקיים בישיבת נחלים ערב לפני הפגישה הראשונה בין צוותי המשא ומתן של איחוד הימין ושל הליכוד, שתיערך מחר בכפר המכביה שברמת גן.

תא"ל במיל' הרב רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי, אמר "זוהי פגישה ראשונה מתוך סדרה של מפגשים שאנו עושים לסיכום הבחירות והכנת המפלגה להמשך הפעילות. לכל מקום שהגעתי במהלך הבחירות הכרתי את השטח הנפלא של הבית היהודי. יש לנו אנשים מסורים. אנחנו התנועה היחידה של הציונות הדתית".

פרץ קרא למצביעי 'הימין החדש' לחזור אל הבית היהודי ואמר: "המשימה הראשונה היא להחזיר את כל הציונות הדתית אלינו הביתה ולהיות בבחירות הבאות לפחות פי שניים מנדטים".

עוד הבהיר פרץ כי "הבית היהודי והאיחוד הלאומי הולכים יחד למשא ומתן שמתחיל רשמית מחר. נדרוש את תיקי החינוך והמשפטים שמגיעים לנו".

ח"כ מוטי יוגב בירך את יו"ר המפלגה על קיום המפגש ואמר כי מדובר ב"חידוש מרענן מאוד". יוגב הדגיש את חשיבותם של "מפגשים של יו"ר המפלגה הרב רפי פרץ עם פעילי המפלגה, מפגשים של שיח והקשבה, לבניין הרוח והכוח, של הציונות הדתית וביטויה הפוליטי במפלגת הבית היהודי, בסיעת איחוד מפלגות הימין"..

ח"כ עידית סילמן הדגישה את חשיבות השותפות עם האיחוד הלאומי ואמרה: "לכינוס הערב חשיבות רבה. הוא מעיד על אופן ההתנהלות של הבית היהודי ועל אופי איחוד מפלגות הימין, הקשבה, אחדות ורצון אחד ברור להוביל את הציונות הדתית בדרך המלך בזירה הפוליטית''.

ניר אורבך מנכ"ל המפלגה: "מרגש לראות את הגיבוי שנותנים הפעילים והפעילות ליו"ר המפלגה, להנהגת המפלגה ולצוות המו"מ. הפגישה הערב היא חלק ממערכת פגישות מתוכננת בשבועות הקרובים לחיזוק החיבור בין הנהגת הבית היהודי ופעילי ופעילות השטח".