הרב פרץ בהשבעה
הרב פרץ בהשבעהצילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90

צוותי המשא ומתן הקואליציוני של מפלגת הליכוד ואיחוד מפלגות הימין נפגשו הבוקר (שישי) בכפר המכביה.

הצדדים מסרו כי הפגישה התקיימה באווירה טובה ונסובה סביב קווי היסוד והדרישות של שני הצדדים. צוותי המשא ומתן ייפגשו שוב בתחילת השבוע הבא.

את הליכוד מייצגים השר יריב לוין, נתן אשל ועורך דין מיכאל ראבלו. את איחוד מפלגות הימין מייצגים אבי מעוז, שריה דמסקי ויובל צור.

יו"ר איחוד מפלגות הימין, הרב רפי פרץ, אמר הבוקר לרשת ב' כי הוא לא מתכוון לוותר על דרישת תיקי החינוך והמשפטים במסגרת המשא ומתן הקואליציוני עם הליכוד.

"אנחנו באים עם תביעה מוצדקת ונעמוד עליה בהחלט. אני בטוח שתהיה הקשבה לדרישות שלנו", אמר פרץ.

על חוק החסינות שדורשת המפלגה ומונע העמדה לדין של ראש הממשלה או חבר כנסת, אמר פרץ "לדעתי אדם זכאי עד שהוכח אחרת. אנחנו צריכים לשבת על החוק הזה יותר לעומק אבל זה בהחלט כיוון ראוי, שמאפשר עבודה פרלמנטרית יותר נורמלית".

כינוס ''הבית היהודי''

אתמול קיימה מפלגת הבית היהודי כינוס ראשון לסיכום מערכת הבחירות. המפגש התקיים בישיבת נחלים ערב לפני הפגישה הראשונה בין צוותי המשא ומתן של איחוד הימין ושל הליכוד.

תא"ל במיל' הרב רפי פרץ אמר "זוהי פגישה ראשונה מתוך סדרה של מפגשים שאנו עושים לסיכום הבחירות והכנת המפלגה להמשך הפעילות. לכל מקום שהגעתי במהלך הבחירות הכרתי את השטח הנפלא של הבית היהודי. יש לנו אנשים מסורים. אנחנו התנועה היחידה של הציונות הדתית".

פרץ קרא למצביעי 'הימין החדש' לחזור אל הבית היהודי ואמר: "המשימה הראשונה היא להחזיר את כל הציונות הדתית אלינו הביתה ולהיות בבחירות הבאות לפחות פי שניים מנדטים".

עוד הבהיר פרץ כי "הבית היהודי והאיחוד הלאומי הולכים יחד למשא ומתן שמתחיל רשמית מחר. נדרוש את תיקי החינוך והמשפטים שמגיעים לנו".