אוהדי מכבי ת"א. יחלקו יציע עם תושבי הדרום
אוהדי מכבי ת"א. יחלקו יציע עם תושבי הדרוםצילום: פלאש 90

למען הדרום באהבה. ארבעה משחקים נותרו לסיום הפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל ולעונת 2018/19 של הכדורגל הישראלי כולו, ומכבי תל אביב רוצה להמשיך ולשמור על טור ההפסדים העונה בליגה על אפס.

הערב (ראשון) מי שתנסה להיות הראשונה שמנצחת את האלופה החדשה בליגה תהיה לא אחרת מאשר בני יהודה, היריבה העירונית הקטנה שכבר הפתיעה את הצהובים מת"א העונה כשהדיחה אותה בשלב חצי גמר גביע המדינה בכדורגל וגנזה עבורה את חלומות הטרבל.

למעשה, יהיה זה המפגש החמישי בין המועדונים העונה, כאשר בכל חמשת משחקי הליגה האחרונים בין השתיים ניצחו המכבים.

המשחק הערב יתקיים בצל מטח הרקטות והירי הבלתי פוסק על יישובי הדרום, ובמכבי ת"א שמארחים את המשחק באצטדיונם הביתי הזמני, אצטדיון נתניה, החליטו בצעד יוצא דופן וכאות הזדהות עם סבלם של תושבי הדרום להזמין למשחק הערב את אלה היושבים ספונים במקלטים.

בתחילה הודיעו במכבי כי הם מזדהים ומחזקים את תושבי הדרום והישובים הנמצאים בסיכון בימים הקשים והמתוחים העוברים עליהם וכי הם מזמינים אותם להתארח הערב במשחק הליגה נגד בני יהודה שייערך באיצטדיון בנתניה ב-20:30, בתנאי שישאירו פרטים בהודעה פרטית בעמוד הפייסבוק שלהם עד לשעה 14:00, אך כבר שעה לפני מועד הזמן הסופי להשארת פרטים הודיעו במכבי כי כלל הכרטיסים אזלו וכי אין להעביר עוד פרטים.

האם מכבי תמעד שוב מול מי שהדיחה אותה ממפעל הגביע העונה? בכל מקרה, בימים קשים כאלה, החשוב הוא בעיקר מי שיהיו נוכחים ביציעים שיזכו לקבל קצת הפוגה מהירי הבלתי פוסק.