יאיר נתניהו
יאיר נתניהוצילום: FLASH90

בנו של מנהיג מפלגת הלייבור בבריטניה, טומי קורבין ובנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, התכתשו בטוויטר על רקע ההסלמה בדרום ונסיבות סיומה.

טומי קורבין, שדעותיו הפרו-פלסטיניות ידועות, האשים את ישראל בהרג אזרחים: "סבה אבו עראר בת ה-14 חודשים ואמה ההרה נרצחו אתמול בלילה בתקיפה אווירית של ישראל נגד עזה.

"העולם צריך לראות את התמונות האלה. העולם צריך להתרגז מהתמונה הזאת. העולם צריך להתעורר ולהביע סולידריות עם הפלסטינים. נוחו על משכבכן בשלום. שחררו את פלסטין", צייץ קורבין.

נתניהו הבן לא נותר חייב ועלה למתקפה בדף הטוויטר שלו. "הן נהרגו על ידי הטילים של חמאס הפלסטיני שנורו לעבר ישראל ונפלו בעזה! יותר מ-600 טילים כאלה נורו לעבר הערים הגדולות בישראל בשלושת הימים האחרונים. ארבעה ישראלים נרצחו, כולל ערבי ישראלי מוסלמי (אני יודע שלא אכפת לך לגבי שלושת היהודים)", השיב נתניהו.

קורבין לא השיב לנתניהו שזכה לתמיכה ממקור פחות צפוי - בנו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, ששיתף את תשובת נתניהו והוסיף תגובה משלו.

"זה מעניין כיצד טוויטר ופייסבוק מודאגים יותר מהשתקת אנשים לא אלימים שמחזיקים בדעות פוליטיות שאיתן הם לא מסכימים, מאשר ארגוני טרור אלימים והאנשים שתומכים בהם. האם ג'יימס וודס באמת מסוכן יותר מחמאס?".