לראשונה בישראל: שירותי בנקאות ב-WhatsApp‏

לקוחות כל הבנקים יוכלו לקבל מידע בוואטסאפ על סניפי לאומי, לרבות כתובות ושעות פתיחה, מיקומי כספומטים ושערי מט"ח למשיכה בכספומטים

ערוץ 7 , ב' באייר תשע"ט

Whatsapp
Whatsapp
iStock

בנק לאומי השיק את ''לאומי ב-WhatsApp", שירות מבוסס בוט, אשר זמין 24 שעות ביממה ללקוחות כל הבנקים.

השירות החינמי, אשר מושק בשלב ראשון בגרסת בטא, מאפשר קבלת מידע מקיף על סניפי לאומי, לרבות כתובות ושעות פעילות, פירוט השירותים הניתנים בכל סניף, איתור מכשירי כספומטים, וכן שערי מט"ח למשיכה בכספומטים של הבנק.

השירות מאפשר ללקוחות לאומי להזמין פגישה עם בנקאי או לקיים צ'אט עם בנקאי, וזאת באמצעות קישור לאפליקציית לאומי.

חגי הוכברגר, ראש אגף חדשנות ודיגיטל בלאומי, אמר "אנו גאים להיות הבנק הראשון בישראל שמנגיש מידע ללקוחות, ולכלל הציבור, באמצעות הוואטסאפ, אפליקציה שהינה כלי מעולה לקבלת שירות זמין, מיידי, פשוט ונוח. מדובר בסנונית ראשונה של השירות החדשני, כאשר אנו שוקדים על הרחבת המידע שיינתן בערוץ זה".