אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: PhotoMIX Ltd.

אספנו עבורכם מגוון דרכים בהן תוכלו להפוך את הארוחה המשותפת לחווייה מפנקת במיוחד.

עיצוב הבית, התאורה והאווירה שאתם יוצרים לצד המנות השונות שאתם מגישים בארוחה ידגישו לאורחים שלכם כי אין מדובר בארוחה ספונטנית – אלא באירוע חשוב עבורכם שהכנתם בקפידה.

ערכו את השולחן בסגנון מיוחד

עוד לפני שמתחילים לאכול, האורחים שלכם ישימו לב מיד לעיצוב השולחן. תוכלו לבחור קונספט מיוחד או ערכת צבעים שישלטו בעיצוב.

למשל, אם אתם עורכים אירוע לשבועות תוכלו להדגיש את הצבע הלבן לצד עיצוב כפרי לבית כולו, סלסילות קש קטנות או אגרטלים בשילוב שעורה וחיטה עם נגיעות פרחי בר. תוכלו להחליט שהגוון המרכזי יהיה לבן ויעוטר באלמנטים בגווני פסטל רכים, כמו: מפיות בגוון לבנדר לצד גביעי יין תכולים ופרחים בגוונים צהובים וורדרדים עדינים להשלמת המראה.

אם אתם מעוניינים בעיצוב בעל מראה עשיר תמיד תוכלו לשלב את הגוון הלבן עם נגיעות של זהב או כסף ולשדרג את העיצוב כולו למשל: פלייסמנטים בגוון זהב לצד סכום זהב וחובק מפיות זהב אם יש לכם צלחות עם פס זהב סביבן הן יוכלו להשלים את המראה העשיר של השולחן. במרכז השולחן תוכלו להניח כוסיות זהב קטנות בשילוב פרחים לבנים ונרות קטנים להשלמת האווירה.

מצאו תאורה מעניינת

היום קל מאד לשנות את האווירה בכל הבית באמצעות תאורה מיוחדת. יש קונספט עיצובי המאפשר לשלב נורות קטנות של סוכות, איתן ניתן לעצב אלמנטים שונים בשולחן עצמו או את הבית, למשל, לתלות אותן מהתקרה או על הנורות של הבית עצמן ולתת אווירה ייחודית ונעימה.

הפתיעו עם מנה ראשונה שונה מעט

כעת אנו מגיעים לארוחה עצמה. אם עד היום לא השקעתם ממש במנות הראשונות – זה הזמן להפתיע. תוכלו להכין מרקים אניני טעם על בסיס חמאה, מאפינס קטנים של גבינה בשילוב זיתים, תירס, בצל או פטריות. תוכלו להגיש גם טוסטונים ועם סלמון מעושן על גבינת שמנת או ממרח טונה עדין עם נגיעת גבינת שום שמיר, להגיש פלטת גבינות עשירות ואיכותיות ושפע של ירקות.

הוסיפו יין טוב

כעת, כאשר אתם מתחילים להגיש את המנות העיקריות כדאי לחזק את הארוחה עם יין טוב. על מנת לבחור את היין הנכון חשבו על הרטבים השונים של המנה – בהתאם לצבע והטקסטורה של הרוטב תבחרו את היין המתאים. למשל, אם אתם מגישים מנות עם רטבי גבינה או דגים קלילים הוסיפו יין לבן קל. תוכלו לבחור ממגוון היינות הרחב סוגים שונים של יינות לבנים אשר ילוו את הארוחה באופן מושלם.

קינוח משובח בסיום הארוחה

הגעתם לסיום הארוחה ואתם מוכנים להפתיע את האורחים שלכם בקינוח איכותי. תוכלו להחליט שהשנה אתם מפנקים בקינוח טעים במיוחד עוגת גבינה לוטוס שמתאימה לסיום הארוחה לצד כוס קפה או שתייה חמה אחרת. אם ברצונכם לסיים את הארוחה גם כן בכוס יין, נמליץ לכם לרכוש יין לבן לקינוח כדוגמת מוסקטו וליהנות מאוירה קלילה ומתוקה.

שי קטן לדרך

אם אתם מארחים חברים עם ילדים קטנים, תוכלו בסיום הארוחה להפתיע אותם בפעילות מהנה. תוכלו לאסוף מראש מספר קופסאות שימורים כמספר הילדים ולתת להם לצבוע אותן או לקשט עם מדבקות וסרטים צבעוניים.

לאחר מכן תוכלו לשתות בתוך הקופסאות מיני צמחי תבלין שונים בעלי ריח נעים, כמו: נענע, לואיזה, רוזמרין, תימין ועוד. בזמן שהילדים יוצרים תוכלו לחתוך פירות העונה בצורות שונות ולסדר יפה על מגש. תוכלו גם לשלב איתם כוסיות קטנות עם ג'לי בטעמים שונים עבור הילדים ולהנות הן מהאורחים והן מהפינוקים –שיהיה לכם בתאבון, נפגש בארוחה הבאה!