עידית סילמן
עידית סילמןצילום: שלומי יוסף

יש פעמים שבא לך פשוט להתפוצץ מול גודל האיוולת. אדון ג'יבריל רגוב שהוא מחבל פר-אקסלנס, פועל נגד מדינת ישראל בבוקר ובערב בלי שום בושה מתייצב לטיפול באיכילוב! אדם שכבר בגיל 17 נשפט למאסר עולם ופועל בכל מרצו להפיכתת ישראל למצורעת, מטנף ומסית על כל במה הניתנת לו.

כמי שהעבירה את עיקר שנות עבודתה בארגונים רפואיים ובמערכות בריאות, ידוע לי היטב לאיזו רמת מקצועיות מעולה זוכה המחבל רג'וב ומה העלות למשלם המסים הישראלי. האם כבר פתרנו את בעיית "הזקנה מהמסדרון" כך שיש לנו מיטות פנויות למחבלים?

מדובר באדם המכהן כנציג פיפ"א, התובע השכם והערב בקולניות להשעות את ישראל מהארגון. רק בימים האחרונים פעל כדי למנוע את הגעת אתלטיקו למשחק בישראל.

אפילו ארגון הכדורגל הבינ"ל (העוין אותנו בדרך כלל) הרשיע אותו בהסתה נגד ישראל ואף קנס אותו ב20,000 פרנק שוויצריים. אז אותו ישראל מארחת על חשבון משלמי המסים כלקוח VIP.

ישראל תמשיך להעניק סיוע אנושי ורפואי לכל נזקק, אבל מי שצוטט אומר כי "ישראל היא סרטן באזור" ו"אילו היה לנו (נשק) גרעיני - מהבוקר היינו משתמשים בו" אין סיבה בעולם להזמין אותו להתפרקד על סדיני מערכת הבריאות הישראלית.

לכן כבר בבוקר יום א' אדרוש תשובות איך וכיצד אירע הדבר וכיצד למנוע ממנו להשנות. אדם שהתבטא נגדנו מילים כי "אם היטלר היה בא, הוא היה לומד מהם (מהישראלים) את מחנות הריכוז, מחנות ההשמדה ההמונית" לא יראה בית חולים ישראלי מבפנים.