הרוכבים השונים בסובב ירושלים בשנה שעברה
הרוכבים השונים בסובב ירושלים בשנה שעברהצילום: טל שחר

למעלה מ-5,000 רוכבי אופניים, מכל הגילאים, מקצועיים, משפחות וילדים יעלו ביום שישי הקרוב לבירה. הרוכבים הרבים ובני משפחותיהם יגיעו להתחרות באירוע רכיבת האופניים הגדול של השנה, תחרות 'סובב נביעות ירושלים 2019'.

האירוע שיתקיים זו השנה השישית כחלק משבוע הספורט של ישראל ונערך ביוזמת עיריית ירושלים ובשיתוף משרד התרבות והספורט, הטוטו ובהפקת חברת 'כפיים אקטיב', יחל החל מהשעה 5:30 בבוקר ויתפרס על פני ארבעה מקצים - 50 ק"מ, 40 ק"מ, 23 ק"מ ו- 8 ק"מ.

כלל המתחרים יעברו בין הנופים המרהיבים של ירושלים וסביבתה כשכל המקצים יעברו בין נופים ישנים וחדשים.

ההתכנסות לאירוע תחל בשעה 05:30 בבוקר בחניון גן החיות התנכ"י בסמוך למתחם האקווריום, כאשר מקצה ה-50 ק"מ יוזנק בשעה 06:30 בבוקר, מקצה ה- 40 ק"מ בשעה 07:00 בבוקר, מקצה ה- 23 ק"מ בשעה 7:30 בבוקר והמקצה האחרון ל-8 ק"מ יוזנק בשעה 07:50 בבוקר.

סובב נביעות ירושלים, יחשוף את הרוכבים לנופיה הירוקים של ירושלים, לפארק סובב ירושלים ולפינות החמד הייחודיות לעיר. מסלולי הרכיבה יעברו ברכס לבן, פארק בגין, יער עמינדב, פארק ירושלים, עין כרם וכמובן במנהרת הרכיבה הייחודית המובילה מעין כרם אל גן החיות התנכ"י במלחה.

לאורך מסלולי הרכיבה ובנקודת הסיום יעמדו לרשות הרוכבים נקודות התרעננות עם מים, צל ופינוקים נוספים. כמו כן, רכבי תיקון יסיירו לאורך המסלול ויסייעו בתקלות טכניות ובחילוץ.

המשתתפים באירוע יוכלו לשכור אופניים לרכיבה באירוע בעת ההרשמה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר כי "ירושלים היא העיר היפה ביותר בעולם, ואחת המתקדמות בארץ בפיתוח מסלולים לרכיבה על אופנים. השנה מסלולי הרכיכה בסובב נביעת ירושלים יחשפו את הרוכבים למרחבים הירוקים והפתוחים של העיר. אנו משקיעים כל העת משאבים ותקציבים לפיתוח תשתיות אופניים וספורט בעיר במטרה לאפשר לתור את ירושלים בכל דרך אפשרית. בהצלחה לאלפי המשתתפים באירוע שייהנו מיופייה של ירושלים ומאירוע אופניים ייחודי".

גם מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים, איציק קורנפיין ברך על האירוע המתקיים זו השנה השישית כשאמר "אנו שמחים להמשיך במסורת ולקיים זו השנה השישית את סובב נביעות ירושלים. רכיבה על אופניים משלבת גם פעילות ספורטיבית ובריאה וגם מאפשרת ליהנות מיופייה של ירושלים ואנו פועלים כל השנה לפתח ולייצר אירועים ופעילויות המשלבות הנאה וספורט. תודה לכל השותפים בהפקת האירוע ובהצלחה לרוכבים".

ההרשמה לאירוע עד יום רביעי הקרוב, בתאריך ה-15.05.19.

להרשמה ולכל הפרטים אודות סובב נביעות ירושלים 2019:

https://www.sovevjerusalem.co.il/MenuDefault.aspx?Id=6552