לורה (23), אינסה (26), מארק (25) ויולי (27) הם ארבעה צעירים מהולנד שזכו בטיול לישראל, לאחר שהשתתפו בתחרות הקריוקי של MyHeritage, נותנת החסות הרשמית של האירוויזיון.

ארבעת הצעירים התגבשו לקבוצה דרך צ'אט בפורום באינטרנט שהתכתבו בו על הג'וניור אירוויזיון – תחרות אירוויזיון לצעירים. שניים מהם כבר היו בהופעת גמר האירוויזיון בעבר, אבל אף אחד מהם לא היה בישראל לפני כן. הם מתכננים לתעד את הביקור שלהם בארץ בווידאו ולחלוק אותו דרך האינטרנט עם שאר העולם.

חברת MyHeritage, נותנת החסות לאירוויזיון, הכריזה על תחרות קריוקי של שירי אירוויזיון, שהזוכים בה יזכו בטיול קבוצתי לאירוויזיון. הכולל אירוח בבית מלון 5 כוכבים בתל אביב, כרטיסי כניסה VIP לתחרות עצמה וכרטיסי טיסה לתל אביב.

כדי להתמודד בתחרות המשתתפים נקראו להתארגן בקבוצה של חברים או בני משפחה, כשכולם יושבים יחד ברכב ושרים שירי אירוויזיון שמנגינותיהם מתנגנות ברקע. את הסרטון שאורכו לא יעלה על שלוש דקות הנחו לשתף בחשבונות המדיה החברתית של המשתתפים בפייסבוק, טוויטר או אינסטגרם כדי שגולשים יוכלו להצביע.

הביצוע שזיכה אותם בתחרות:

במסגרת התחרות הם הפיקו וידאו שהם שרים בו מחרוזת להיטי אירוויזיון מכל השנים, בזמן שהם שינו אביזרים ואת בגדיהם 12 פעמים. הצביעו עבור הזוכים 460 גולשים בנוסף לצוות השופטים של MyHeritage שכלל את דורון מדלי.