תיעוד: פותחים באש ויורים 20 קליעים בקלנסוואהדוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה שני גברים מטירה לאחר שירו לעבר שלושה גברים בקלנסוואה לפני כשלושה שבועות. החשודים נעצרו זמן קצר לאחר ביצוע הירי והוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר

בתיעוד הירי נראה חשוד פותח בירי לעבר רכב עומד ומיד נכנס למכונית שהמתינה לו ונמלט, והרכב לעברו נורו היריות פותח תוך זמן קצר במרדף אחרי הרכב של היורים.

מהמשטרה נמסר כי במסגרת מאבקה של המשטרה בעבירות החזקת אמצעי לחימה ועבירות האלימות במגזר הערבי, הצליחו השוטרים לאתר ולעצור את שני החשודים תוך פחות משעה את כלי הנשק מהם בוצע הירי ואת החשודים, שהסתתרו בדירה בטירה.

מחקירת האירוע הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר החשודים ומהחקירה התברר כי יש להם היכרות מוקדמת עם גבר תושב קלנסוואה וכי ישנו סכסוך בין הצדדים.

עוד התברר כי הם הגיעו לפנות בוקר לקנלסוואה, שם שהה המתלונן ביחד עם שניים נוספים. שני החשודים הגיעו כשהם רעולי פנים ופתחו בירי מנשק מסוג "קרלו" כ-20 קליעים.

שני החשודים בני 21 ו-24 מטירה הובאו להארכת בבימ"ש השלום בפ"ת, וביום שישי האחרון הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה ונשיאת נשק ותחמושת. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.