לראות את האמת מקרוב. אביחי שורשן
לראות את האמת מקרוב. אביחי שורשןצילום מסך

בעקבות הקריאה של "שוברים שתיקה" לתיירים להצטרף לסיורים בחברון- החליטו בארגון חיילי המילואים "האמת שלי" לקרוא לתיירים לראות את האמת.

בארגון קוראים לתיירים המגיעים השבוע לארץ להצטרף לסיורים שיוציא הארגון השבוע ביהודה ושומרון ועל גבול רצועת עזה.

מנכ"ל "האמת שלי", אביחי שורשן, מציין, "'שוברים שתיקה' לא מפספסים הזדמנות להכפיש את ישראל . בד"כ הם עושים זאת באמצעות מסעות הפצת שקרים בעולם- כמו שעשו השבוע יחד עם ארגון 'בצלם' בדרום אפריקה- כשאזרחי ישראל ישבו במקלטים. הפעם הם החליטו 'לנצל' את האירוויזיון שהשנה הגיע סוף סוף לישראל- על מנת להכפיש את שמם של חיילי צה"ל ומדינת ישראל דווקא פה מול עשרות אלפי התיירים שהגיעו לשמוח עם כולנו".

לדבריו, "האירוניה הגיעה לשיאה כשארגון 'שוברים שתיקה' בחר לכותרת הקמפיין שלו את המילים 'להראות את התמונה הכוללת'- ארגון שכל תכליתו היא הבאת תמונה שקרית, מגמתית ורק כזו שמשרתת את החזון הפוליטי הרדיקלי שבשמם הם פועלים".

"אנו קוראים לכל תייר ותיירת להצטרף אלינו כדי לראות את האמת מקרוב ולהצטרף לסיורים שיובילו חיילי מילואים שפעלו בשטח. סיורים שיציגו את המציאות הבלתי נתפסת שאזרחי ישראל מתמודדים עימה זה שנים, ואת האתגרים של חיילי צהל שנשלחים לחזית להגן על ילדי ישראל, אל מול אויב שמשתמש בילדים שלו על מנת לפגוע בילדים שלנו. אנו נמשיך להביא תמונה כנה ומאוזנת, ונמשיך לעמוד בגאווה מאחורי חיילינו", הוסיף שורשן.

תייר או תיירת המעוניינים להצטרף מוזמנים לשלוח פרטים למייל [email protected] ואלו ייענו בהקדם.