הלן דורון
הלן דורוןצילום: יח"צ

מעתה ניתן למצוא את פרקי האנימציה של קורס Fun with Flupe, המתאים לילדים מגיל 3-5 שנים, בשירות VOD KIDS של החברה.

החל מהשבוע הקרוב, 12 פרקי אנימציה מהנים מבית הלן דורון, זמינים לצפייה ללקוחות YES באמצעות שירות VOD KIDS. בנוסף, תכני Helen Doron Song Club, ערוץ היוטיוב של החברה המכיל עשרות שירים וקליפים צבעוניים לילדים באנגלית, זמינים לצפייה גם כן. זוהי הפעם הראשונה בישראל שתכני הלימוד של הלן דורון מופצים כתוכן טלוויזיוני לקהל הרחב.

קורס Fun with Flupe עוקב אחר הרפתקאותיו של פול וורד הצעיר, אשר קופץ אל ספר החרוזים הקסום שלו, כדי לעזור לסבתא החביבה – Granny Fix ולחברו האהוב והקופצני – Flupe, לתקן דברים שהשתבשו בעולם החרוזים – והכל תוך שימוש באנגלית מדוברת.

באמצעות שמיעה חוזרת וניגון ברקע של הפרקים, בתוספת של חיזוקים חיוביים ואינטרקציה אישית להשלמת חוויית הלמידה במרכזי הלימוד של הלן דורון ברחבי הארץ, הילדים לומדים אנגלית – בדיוק כפי שהם לומדים את שפת אמם בבית.

ערכת הלימוד המלאה של Fun with Flupe כוללת 25 שירים ושפע של תכנים השמים דגש על היגוי נכון ויסודות מבני הדקדוק האנגלית. בנוסף, אפליקציות מותאמות לגיל הרך לתרגול התכנים מכל מקום ברקע – ועשרות שעות של הנאה מלימודי אנגלית, יפתחו את המודעות הפונולוגית של הילדים ואת כישורי טרום הקריאה שלהם.

הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת קבוצת הלן דורון מסרה: "החתירה למצוינות חינוכית עבור ילדי ישראל היא ערך עליון בחברתנו. אני מברכת ושמחה על שיתוף הפעולה עם YES ובטוחה כי העובדה שהתכנים זמינים כרגע בחינם, תתרום לצמצום הפערים ברמות האנגלית של ילדי ישראל ותעניק נקודת פתיחה טובה יותר לחייהם הבוגרים".

התכנים יהיו זמינים בשירות YES VOD Kids עד ל-31.12.19, ללא עלות.

3 מיליון תלמידים ב-37 מדינות ברחבי העולם כבר מדברים אנגלית ברמת שפת אם הודות ללימודים בשיטת הלן דורון. מטה החברה נמצא במשגב שבגליל ומפעיל למעלה מאלף מרכזי לימוד בעולם וכ-160 נקודות לימוד בישראל.