מסע למען קובי מרימי

ארגון מסע, מיסודן של הסוכנות היהודית וממשלת ישראל, מקיים בימים אלה קמפיין בינלאומי רחב היקף לקידום ההצבעה לשיר הישראלי בקרב המדינות המשתתפות באירוויזיון.

כ- 150,000 משתתפי ובוגרי תכניות מסע, הנמצאים בישראל ובעשרות מדינות ברחבי העולם, לוקחים חלק בקמפיין וקוראים באמצעות הרשתות החברתיות להצביע לישראל.

במסגרת פעילות מסע מגיעים לישראל מדי שנה כ-12,000 צעירים יהודים מכ-60 מדינות ברחבי העולם לתקופה של 4-10 חודשים בישראל, במסגרתה הם לוקחים חלק בתוכניות של התנדבות, התמחות ולימודים.

במסגרת הקמפיין מקודם סרטון בשפות שונות, המשותף למשתתפי מסע ולקובי מרימי, הנציג הישראלי לאירוויזיון, ובו קריאה להצביע ב-18 במאי לשיר הישראלי - מספר 14. הסרטון מופץ על ידי ארגון מסע, משתתפיו ובוגריו בקרב המדינות המשתתפות באירוויזיון בבקשה לשתף ולפנות לכל המכרים-להצביע לישראל!

כמו כן, אלפי משתתפי מסע מכל העולם יגיעו לצפות באירוע חצי הגמר השני ובחזרות בימים רביעי וחמישי.

מרימי אמר כי "היוזמה של ארגון מסע לקידום ההצבעה ברחבי העולם לשיר שאבצע באירוויזיון מרגשת אותי. בוגרי מסע פועלים כשגרירים של ישראל בעשרות מדינות וההצלחה של ישראל חשובה להם. גם אני שגריר של המדינה בימים אלה, לפני ובעת תחרות האירוויזיון. החיבור העוצמתי של עשרות אלפי צעירים יהודים ברחבי העולם למען ישראל היא עדות לכוח שיש לנו לעשות יחד דברים גדולים".

מנכ"לית מסע, לירן אבישר בן חורין, אמרה ''היוזמה לעידוד ההצבעה לשיר הישראלי שייצג את ישראל באירוויזיון היא הזדמנות טובה לחוות את עוצמת הקשר בין ישראל לתפוצות ואת ההבנה שהיהודים בכל העולם רואים במדינת ישראל בית".