רק שלוש פעמים בהיסטוריה ניצחה הפועל חדרה הקטנה את מכבי חיפה - בכל הפעמים היה זה באצטדיון שבחיפה. הערב (שני) עשתה חדרה, העולה הקטנה והמפתיעה היסטוריה נוספת העונה כשניצחה את חיפה לראשונה אי פעם באצטדיונה הביתי, גם אם באופן זמני, האצטדיון החדש בנתניה.

26 פעמים נפגשו השתיים, וחדרה שחמשת המשחקים היחידים בהם הצליחה לשמור על שער נקי העונה היו מול קבוצות שנמצאות בפלייאוף התחתון, הצליחה לנצח את הירוקים מהכרמל על האפס, לראשונה העונה.

אז אולי זה האצטדיון, כשחיפה הפסידה בו העונה את כל משחקיה - שני הפסדים, שניהם למכבי ת"א, אולי זה מזג האוויר ואולי זו היריבה. בכל מקרה - ההפסד של חיפה פותח לחלוטין את המאבק על המקום השני בטבלת ליגת העל בכדורגל כשבקופה נותרו עוד 6 נקודות.

חדרה, שצברה רק ארבע נקודות מ-36 האחרונות, 3 מהן בזכות אותו ניצחון בחוץ על מכבי חיפה בתוצאה 3:1, עושה זאת שוב כשהיא מנצחת בפעם השניה העונה את חיפה העשירה והחזקה מצמרת הטבלה.

חדרה מנצחת בתוצאה 0:2 משערים של מקס גרצ'קין בדקה ה-18 ועדן קארצב בדקה ה-64, וניצלה את העובדה כי חיפה נותרה בחסרון מספרי אחרי הרחקתו של מוחמד עוואד, שירק בצורה מכוערת על שחקנה שלה בדקה ה-32. חיפה עם הפסד עשירי העונה ובפעם השניה לחדרה, במה שיכול לעלות לה ביוקר ובאיבוד המקום השני בטבלה.

אחרי שרשמה היסטוריה בשבוע שעבר כששלחה את השחקן כדורגל הפעיל הראשון שידליק משואה בטקס המשואות הממלכתי בהר-הרצל, עם ההדלקה של הקפטן מנשה זלקה ואחרי ההעפלה לשלב חצי גמר גביע המדינה בכדורגל וההתברגות בפלייאוף העליון, חדרה עושה היסטוריה נוספת.