כרמי הנדיב לגור בלב החדש של ישראליוני קמפנסקי

הקהילה המתגבשת ב'כרמי הנדיב' שבקרית מלאכי מספרת על חיי קהילה תוססים, חברה מיוחדת, נגישות ועוד ובעיקר קוראים שם לעוד זוגות ומשפחות להגיע, להתרשם ולהצטרף.

מסתבר שהבניינים העירוניים משתלבים היטב באווירה כפרית של מעין ישוב קהילתי. "חיפשנו מקום קהילתי והקב"ה הביא אותנו למקום שבו מצאנו חברים מדהימים ושכנים מדהימים", מספר אלקנה יפרח. רעייתו, נעמה, מספרת על חיבור מיידי שייצר קהילה מדהימה, כלשונה.

"יש כאן המון קהילתיות. לא מרגישים שזו עיר", אומרת תמר פרץ, גם היא תושבת המקום. איריס טרינובר מוסיפה ומספרת על הוויי חברתי שבהחלט מזכיר ישוב קהילתי בתוככי העיר. התנדבויות, עזרה הדדית, כינוסים, שיעורים משותפים ועוד הם רק חלק מההווי המיוחד שבמקום.

הצטרפו לרוכשים הראשונים שכבר קנו דירה בכרמי הנדיב – לחצו כאן

וגם מהילדים נשמעת מנגינה דומה. אלה מספרים על חברים רבים ועל אווירה כיפית. "זה לגמרי ישוב בתוך עיר", מתמצתת יפרח.

שלום וסרטייל, יו"ר ציפחה אינטרנשיונל, מיזמי הפרוייקט מספר: "זה מגה-פרויקט של כמה אלפי יחידות דיור ואנחנו מחוללים כאן מהפכה עם קהילה שכבר היום מונה למעלה מ-320 משפחות. אלה שני השלבים הראשונים ואנחנו כעת בשלב השלישי והרביעי של הפרויקט".

וגם המיקום הגיאוגרפי של הפרויקט מפתיע לטובה. נעמה יפרח מספרת על תעסוקה במקום, על מרכז מסחרי שנותן מענה נוח לצרכיהם של התושבים ובעלה מבהיר: "זה מרכז הארץ". צירי התחבורה החדשים מקרבים את קרית מלאכי למוקדי אוכלוסייה רבים נוספים.

"יש הבדל משמעותי מהדירה הקטנטנה שבה גרנו בבית הכרם בירושלים. כאן יש לנו מרחב", אומרת טירנובר בדומה לדבריו של אבישי פרץ המספר על המרחב והגינה שלא היה מורגל להם קודם בדירת החדר וחצי בה התגורר עם משפחתו הצעירה. זאת מעבר לאיכות הבנייה שגם בה אין פשרות.

אבישי בן חיים, מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן בע"מ, השותפה של ציפחה בפרוייקט, מזכיר את ייחודו ההיסטורי של המקום בהיות השכונה בנויה על אדמות שנרכשו על ידי הברון רוטשילד. "אנחנו נמצאים במקום היסטורי. זו שכונה שלטעמי היא הגדולה בארץ".

הבניה בשכונה היא בניה ירוקה ועליה אומר בן חיים כי בסופו של יום הדייר חש זאת בחשבון החשמל שלו, חשבון החוסך 15-20 אחוזים.

"אנחנו מביאים את הבטון, את הרוחניות עושות המשפחות והן עושות זאת בצורה נפלאה. תענוג לבוא לכאן ולראות קהילה צעירה ומתפתחת", אומר וסרטייל.

כאמור, הקהילה קוראת בימים אלה לזוגות ומשפחות נוספות להצטרף לשכונה, "לבוא להתרשם וליהנות כמונו".

מעוניינים להצטרף לקהילה? לחצו כאן