מענה טלפוני אנושי בבתי הדין הרבניים

הרבנות הראשית: מדובר בבשורה של ממש לבאי בתי הדין שעד היום התמודדו עם קשיים בקבלת מענה ומידע על ההליכים.

חזקי ברוך , י' באייר תשע"ט

הרב דוד לאו
הרב דוד לאו
Photo by Miriam Alster/Flash90

מהפכת השרות בבתי הדין בהובלת נשיא בית הדין הגדול הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו נמשכת.

בהתאם להנחיית הרב לאו למנכ״ל בתי הדין הרבניים הרב דוד מלכא, החל מהשבוע יינתן מענה טלפוני אנושי לפונים לבתי הדין.

מדובר בבשורה של ממש לבאי בתי הדין שעד היום התמודדו עם קשיים בקבלת מענה ומידע על ההליכים.

המוקד הטלפוני יתופעל על ידי חברת תקשוב אשר זכתה במכרז בתי הדין לתת מענה טלפוני אנושי למתדיינים באמצעות החיוג המקוצר 5889* .

חברת תקשוב נותנת שירותי מענה טלפוני לחברות ומשרדי ממשלה גדולים ביניהם מערכת בתי המשפט.

ברבנות מציינים כי הצורך במענה אנושי עלה בישיבות העבודה שקיים נשיא בתי הדין עם כניסתו לתפקיד ובעקבות זאת הורה לקדם במהירות האפשרית מענה כזה לטובת אלפי באי בתי הדין הרבניים.

"פתיחת המוקד מצטרפת לצעדים נוספים שנקט נשיא בתי הדין בחודשים האחרונים ביניהם היוזמה להגדלת התקנים לעוזרים משפטיים והלכתיים לדיינים וכן הסדרת זימון המתדיינים לשעות נפרדות על מנת להקטין את זמן ההמתנה של באי בתי הדין.

נשיא בית הדין הגדול רואה חשיבות עליונה בשירות יעיל וזמין וימשיך לפעול יחד עם הנהלת ביה״ד בכדי להגיע ליעדים שנקבעו", נמסר.