יוגב: מגיע לנו 3 שרים בממשלה

חבר הכנסת מוטי יוגב (איחוד מפלגות הימין) אומר כי במצב המשא ומתן הקואליציוני ועל פי דרישות המפלגות האחרות, ייתכן שמפלגתו צריכה לדרוש שלושה תפקידי שר.

"כל אחד מגביה את דרישותיו וגם אנחנו. אם למפלגת כולנו מגיעים 2 שרים על 4 חברי כנסת אז לאיחוד מפלגות הימין מגיע 3 שרים על 6 חברי כנסת", דברי יוגב בראיון לערוץ 7.

הוא התייחס לשינויים הנדרשים במערכת המשפט. "בסוף צריך להביא את הדברים לאיזון. מדינת ישראל צריכה בית משפט, כנסת וממשלה. אנחנו אחרי בחירות דמוקרטיות. רואים שבית המשפט במהפכה השיפוטית ניסה לקחת לידיו גם את המושכות הדמוקרטיות וליצור במדינת ישראל דיקטטורה שיפוטית. את זה צריך לאזן. לא יכול להיות שבית המשפט יבטל במחי יד חקיקה דמוקרטית של הכנסת. אנחנו נפעל בעניין כי זה מה שהציבור בישראל רוצה, מדינה יהודית ודמוקרטית".

יוגב מתייחס גם לחוק החסינות. "יש לנו ראש ממשלה נבחר ברוב עצום. אם יש דברים כמו נהנתנות זה לא רלוונטי כדי לפטר ראש ממשלה מצויין מתפקידו. צריך לייצר את ההגנות הדרושות".

הוא עונה לח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) שכינה בנאום הבכורה שלו בכנסת תורת הרב קוק בכינוי "תורת גזע".

"דבריו של כסיף הם חוצפה גדולה. הוגשו תלונות לועדת האתיקה. כסיף לא מגיע לקצה קרסוליו של הרב קוק. הרב קוק מגאוני העולם ואנחנו לא נהיה במליאה שעוכר ישראל ינאם בה", הבהיר יוגב.