חברת התעופה 'בריטיש איירווייס' החליטה כי הקו לישראל יהיה מבין הקווים הראשונים בעולם שבו תושק מחלקת העסקים החדשה של החברה ובה סוויטות אישיות לנוסעים. זאת, עם כניסתו לשירות של מטוס האיירבאס A350.

מטוס האיירבאס A350 החדש יהיה בעל שלוש מחלקות:

מחלקת תיירים (World Traveller), מחלקת תיירים משודרגת (World Traveller Plus) ומחלקת העסקים החדשה והמתקדמת ביותר של בריטיש איירווייס (Club World). המושבים החדשים במחלקת העסקים מבטיחים לכל נוסע פרטיות מרבית, כולל דלת הזזה אישית.

מחלקת העסקים החדשה הינה פרי פיתוח של בריטיש איירווייס והיא ותאובזר במושבי ה-Club Suite חדשים, שהם למעשה סוויטות עסקים אישיות עבור הנוסעים במחלקה, המבטיחות פרטיות מרבית וחוויית טיסה אקסקלוסיבית.

תכנון מחלקת העסקים נעשה כך שכל סוויטה אישית תציע כ-40% יותר מרחב אחסון למטען האישי, בנוסף מותקן ארון שירות אישי שיכלול עמדת איפור וטיפוח עם מראה. כל מושבי סווטית העסקים (Club suite) יחוברו לרשת ה-WiFi ויאובזרו בשקעי חשמל ו-USB. מערכת הבידור תוקרן על גבי מסכים מתקדמים בגודל 18.5 אינץ'.

מחלקת העסקים תכלול 56 סווטיות עסקים בנוסף לעוד 56 מושבי מחלקת תיירים משודרגת World Traveler Plus, בה הנוסעים יקבלו ערכת טיפוח אישית, כרית קטיפתית ושמיכה אישית, לצד תפריט ארוחות מורחב ומשודרג ומחלקת תיירים בעלת 219 מושבים.

מחלקת העסקים החדשה אשר תחל לפעול מאוקטובר הקרוב היא חלק מתוכנית השקעה רב שנתית בהיקף של 6.5 מיליארד ליש"ט לשדרוג מטוסי החברה. במסגרת זו, היא תקבל בשנים הקרובות 72 מטוסים חדשים בינהם מטוס האיירבאס A350-100, בואינג 787-10 ומטוסים נוספים. בריטיש איירווייס גם הזמינה עוד 18 מטוסי בואינג 777-9.

"הבחירה של בריטיש אירווייס בקו לישראל בתור אחד הקווים הראשונים בהם יפעל המטוס, היא הבעת אמון של החברה בישראל, ומראה על הערכה רבה של החברה לשוק זה", אמרה יעל קטן, המנהלת המסחרית של החברה בישראל. קטן הוסיפה כי "בריטיש איירווייס פועלת בישראל מאז שנת 1932, עוד טרם הקמת המדינה. החברה מפעילה שלוש טיסות מידי יום בקו שבין ת"א ללונדון בתצורה 'ארוכת טווח' (Long Haul)."