200 מיליון חשיפות לקמפיין האירוויזיון

לקראת האירוויזיון, משרד התיירות יצא בקמפיין נרחב באירופה ומשתמש באירוויזיון כמנוף לשיווק ישראל

קובי פינקלר , י"א באייר תשע"ט

קמפיין תיירות
קמפיין תיירות
צילום: קרדיט צילום: עודד קרני, לע"מ

בחודש האחרון ולקראת האירוויזיון, משרד התיירות יצא בקמפיין נרחב באירופה כמנוף לשיווק ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי של תרבות ולייף סטייל. לקמפיין נחשפו מעל 200 מיליון בני אדם.

סרטון "דוז פואה" שהכין משרד התיירות במיוחד לקידום האירוויזיון בישראל, בכיכובה של שיר אלמליח ושגיא ברייטנר, זכה עד כה במעל 50 מיליון צפיות (בכל המדיות) ומעל 200 מיליון חשיפות, וכן ל-2.5 מיליון הקלקות לעמוד נחיתה ייעודי שהוקם לפעילות זו.

בשבוע האירוויזיון הוציא משרד התיירות סיורים לירושלים ולים המלח למאות עיתונאים בינלאומיים, שהגיעו לסקר את האירוע. בנתב"ג הקים משרד התיירות עמדת מידע ממותגת אירוויזיון ומאוישת על ידי עובדי המשרד ומתנדבים מטעם עיריית תל אביב-יפו, אשר ניתן לקבל בה חומרי הסברה והצעות לבילויים ולטיולים ברחבי הארץ.

לצד הקמפיין, המשרד יזם פעולות יח"צ וקד"מ במסגרת אירועי האירוויזיון באירופה וכך, בשיתוף עם עיריית שטוקהולם יתקיים לראשונה אירוע המוני של צפייה משותפת על גבי מסך ענק, בשידור הגמר במוצ"ש בכיכר המרכזית של שטוקהולם. גם הכרזת ה'דוז פואה' של שבדיה יינתן בשידור ישיר מהכיכר.

כמו כן עיריית שטוקהולם מקדמת על גבי מסכים ברחבי העיר: "משטוקהולם לת"א – בהצלחה באירוויזיון", סרטון דוז פואה של המשרד מוקרן על המסכים הדיגיטליים הגדולים בעיר במשך כל השבוע.

לקראת האירוויזיון יזם משרד התיירות מיתוג אירוויזיון למשאית שנוסעת ברחבי שבדיה וקופנהגן. המשאית מהווה ביתן פופ-אפ במרכזי 11 ערים, כאשר אנשי משרד התיירות מציעים לעוברים והשבים מידע וטעימות מתל אביב ומירושלים.

מדי שעה נערכת תחרות ידע אודות ישראל והאירוויזיון הכוללת אפשרות לזכות בסופ"ש בישראל. בערים המרכזיות מוזמנים ידוענים ובלוגרים לבקר וליהנות מקוקטיילים ישראלים. העיתונות המקומית בכל עיר מפרסמת את הגעת המשאית עם המסר – "תל אביב מביאה את האירוויזיון לעיר שלנו".