Nחירי חבילות הסלולר יעלו? אילוסטרציה
Nחירי חבילות הסלולר יעלו? אילוסטרציהצילום: iStock

עד לפני כמה שנים המצב שבו אנחנו נמצאים היום היה נשמע אבסורדי במקצת.

למעשה, לפני קצת פחות מעשור, עוד היינו משלמים עבור דקת שיחה וכל SMS שאנו שולחים וחיבור לאינטרנט ולכבלים היה נחשב לעלייה משמעותית באיכות החיים מבחינת קדמה טכנולוגית.

כיום הדברים הללו הם MUST בכל בית ואצל כל אדם ובזכות מהפיכת התקשורת היא גם אפשרית לכל כיס.

התחרות והשוואת המחירים:

בעבר התחרות הייתה דלה מאוד בשל קיום של חברות מעטות בכל תחום תקשורת. כיום כל חברת תקשורת כמעט מספקת גם שירותי סלולר, גם אינטרנט וגם טלפון ביתי, מה שמעלה משמעותית את רמת התחרות בתחום.

ככל שעולה התחרות כך המחירים יורדים והצרכן יכול ליהנות ממגוון רחב של חבילות. מכאן שהשוואת מחירים תורמת לו לחסוך בעלויות רבות ומה שנחשב בעבר למותרות יכול להיות בהישג ידו של כל אחד היום. השוואת מחירי תקשורת יכולה להיעשות בלחיצת כפתור היום בעזרת האינטרנט ולקבל מגוון הצעות מחירי לשירותי תקשורת שונים.

רשת האינטרנט היא כבר לא מלכודת דבש:

חיבור לאינטרנט ולקדמה הטכנולוגית תמיד היה מפתה, אך עבור רבים היום הוא גם קריטי ואף צורך הישרדותי. הצורך לשימוש באינטרנט שהלך והתגבר עם השנים וסחט כספים רבים מאנשים הפך למלכודת דבש של ממש ולשמחתנו היום ניתן לבצע השוואת מחירים פשוטה ולבחור חבילת אינטרנט במחיר הזול ביותר בקלות ובמהירות.

באמצעות האינטרנט אנו מתחברים לכל מקום בעולם בשניות ספורות, יכולים להתכתב עם אנשים אחרים בחו"ל, לברר מידע על כל דבר כמעט ואנשים רבים אף מתפרנסים על ידי מקצועות פרילנסינג ואינטרנט שונים. אין ספק כי היום האינטרנט הוא מוצר צריכה בסיסי שיש כמעט בכל בית בישראל.

בכל בית יש כבלים:

אם תפתחו את הטלוויזיה היום תוכלו לדפדפן בין עשרות ואף מאות ערוצים שונים וליהנות מהסרטים, מופעים, קליפים, תכניות בידור, תכניות תרבות, טלנובלות ותעשייה שלימה הבנויה סביב הטלוויזיה ומעצבת בחלק גדול את החיים שלנו גם כן. מי זוכר בכלל שבעבר היה רק ערוץ אחד בטלוויזיה ושזו הציגה את התכנים בשחור לבן?

כשנכנסו הכבלים לחיינו, בישראל הייתה רק חברת כבלים אחת שסיפקה כמה ערוצים שונים עם מגוון תכניות וסרטים. מאז כניסתן של חברות הכבלים 'HOT' ו-'YES' להשוות מחירים ולחסוך בעלויות. בנוסף, התחרות האדירה שיש ביניהן יוצרת מגוון בחירה אדיר של ערוצים, חבילות שידור ואפשרויות שונות לצד מחירים משתנים בהתאם ליכולות ורצונות הלקוח.

מי חשב בעבר שכל אדם יהיה זמין בכל רגוע נתון מכל מקום בעולם?

בזכות השוואת מחירי סלולר שהיום היא כבר בגדר חובה, ניתן להוזיל באופן משמעותי את עלויות אחזקת הטלפון הסלולרי ולכן כיום תוכלו למצוא אפילו ילדים קטנים עם טלפון משלהם וחבילת שיחות והודעות בלתי מוגבלות.

לכל אדם כיום יש טלפון עם מספר ייחודי משלו המאפשר לאנשים ליצור עמו קשר ולהיות זמין כמעט באופן מידי. המהפכה בתחום הסלולר התרחשה עם כניסתן של חברות תקשורת נוספות המספקות את השירות ומפחיתות משמעותית את עלויות האחזקה של הסלולר, מה שגרם לחלק מהאנשים לכעוס מאוד ולהרגיש שהם היו קורבנות לסוג של 'גזל' מצד חברות התקשורת.

לשמחתנו היום המצב שונה ובקליק אחד נוכל לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית מכמה חברות סלולר שונות ולבחור את החבילה המתאימה והמוזלת ביותר עבורנו.