יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ שהתארח בשבת האחרונה ביישוב אלעזר בגוש עציון כחלק מאירוע משפחתי, סירבב לשוחח עם בנות מדרשה לינדנבאום העומדות בפני גיוס לצה''ל.

על פי הדיווח של רועי שרון ב''כאן 11'', אב של אחת התלמידות ניגש אל פרץ וביקש ממנו לשוחח עימן ולחזק אותן לקראת השירות הצבאי, אך הרב פרץ אמר שהוא מתנגד לגיוס בנות דתיות לצה"ל.

מלשכת הרב פרץ נמסר בתגובה: "במהלך השבת פנו אל הרב רפי פרץ ללא תיאום מראש. לרב פרץ היה אירוע משפחתי שלא יכל לבטל ולכן הבקשה לא הייתה רלוונטית. כרבצ״ר לשעבר, הרב רפי מאמין שברגע שהבת התגייסה לצה״ל היא צריכה חיזוק ותמיכה רוחנית כמו בנים שמתגייסים, וזאת עשה במסגרת תפקידו בצבא".

בעקבות הדיווח, נשיא רשת ''אור תורה סטון'' הרב כתריאל ברנדר שוחח עם הרב פרץ, שטען כי היתה אי הבנה. בסיום השיחה הרב ברנדר הזמין את הרב פרץ לתת שיעור לבנות המדרשה, והרב פרץ נענה בחיוב.

ד"ר יעל אראלי, מנהלת פורום המדרשות לבנות, מסרה: ''אנו מצרים על הדברים המשסעים והמפלגים שנאמרו ומחזקים את ידי יו"ר איחוד מפלגות הימין הרב רפי פרץ. הרב פרץ, ח"כ בצלאל סמוטריץ וכלל חברי הסיעה מסורים ורתומים למשימת חיזוק עולם התורה ופועלים בימים אלו להגשמת האידיאל באופן מעשי וחומרי", אמרה אראלי.

''פורום המדרשות ימשיך להיות הבית התורני הנשי של המוסדות המובילים בציונות הדתית ויפעל להגדלת עולם חשוב ומשמעותי זה", הוסיפה.