יצירת קשר עם המיסיון במכללת לוינסקי
יצירת קשר עם המיסיון במכללת לוינסקיצילום: יד לאחים

מכללת לוינסקי הזמינה 'יהודים משיחיים' לדבר בפני הסטודנטים. בארגון יד לאחים לא נשארו אדישים והפעילים הפתיעו ונכחו במפגש בין הסטודנטים למיסיונרים.

בארגון אף מיהרו לדרוש מהמכללה אפשרות להעברת הרצאה מיוחדת של מומחה יד לאחים לכתות שיחשוף את פניה האמיתיות של הכת המתחזה.

ביום ראשון השבוע ערכה המכללה מפגש בין אנשי היהודים המשיחיים לבין סטודנטים במתחם המכללה. בעקבות מידע שהגיע ליד לאחים מבעוד מועד, נשלחה קבוצה של פעילי הארגון שהגיעה במפתיע למקום המפגש של הסטודנטים והמיסיונרים.

מיד לאחים נמסר, "הפעילים שוחחו עם הסטודנטים, עימתו את המיסיונרים עם פניה האמיתיות של כת היהודים המשיחיים והעניקו להם חומרי הסברה שמציבים את אמת התורה מול הכזב המיסיונרי".

לדברי הפעילים, התגובות שהתקבלו מהסטודנטים היו טובות. "הם לא תיארו לעצמם שמדובר בעצם בכת שמנהלת מסע של רמיה ומציגה את עצמה כענף של היהדות בעוד שלמעשה מדובר בנצרות בתחפושת".

בד בבד שלח הארגון מכתב אל הנהלת המכללה ובו דרש כי מומחה יד לאחים לכתות יופיע בפני הסטודנטים ויחשוף את דרכי הרמייה של הכת. בנוסף פנו ביד לאחים ל'מועצה להשכלה גבוהה' כדי להתריע על פעילות מיסיונרית המתקיימת במוסד להשכלה גבוהה.

במכתב יד לאחים נכתב בין השאר: "אין להעלות על הדעת להביא בפני סטודנטים קהילה מיסיונרית שמציגה מצג שווא. אין מדובר בחופש הביטוי אלא בחופש לשקר, בחופש לרמות ובחופש לייצר מצגי שווא. מדובר בכת הפועלת לניתוק יהודים מאלוקי ישראל, מעמם וממשפחתם, ופעמים רבות אף פועלת בניגוד לחוק העונשין".

ממכללת לוינסקי לחינוך נמסר בתגובה: "מדובר ביוזמה אקדמית במטרה לעורר שיח באמצעות פאנלים אותם מובילים סטודנטים המייצגים את הזרמים החיים במדינתנו: חילוניים, חרדים, דתיים וערבים.
הפעילות הינה אקדמית, מעוררת שיח ופתיחות רב-תרבותית. מכללת לוינסקי לחינוך דוגלת בהכלה ובהיכרות של כלל האוכלוסיות במדינה וזאת כחלק מיוזמת נשיא המדינה - התקווה הישראלית".