שקיפות. עו"ד ורדי
שקיפות. עו"ד ורדיצילום: יח"צ

עו"ד אביחי ורדי המתמודד בימים אלו על ראשות הלשכה פרסם מצע ארוך ומפורט בו הוא פורס את משנתו באשר לשקיפות בלשכה, זאת לאחר שלטענתו בתקופת אפי נוה מרב ההחלטות הקריטיות נעשו "במחשכים".

במצע אותו פירסם בימים האחרונים עו"ד ורדי נאמר בין היתר, "אפעל לפתיחת דיוני הלשכה לכלל ציבור עורכי הדין ופרסום החלטותיה. שידורים חיים של דיוני הועדות השונות בלשכת עורכי הדין לרבות הוועדה לבחירת שופטים"

ורדי מסביר את ההצעה ואומר, "התהליכים שהתרחשו בלשכת עו"ד רחוק מעין הציבור התבררו לא פעם כפסולים או מונעים משיקולים זרים. הוועדות השונות בלשכה לרבות הוועדה לבחירת שופטים שעוסקת בהליך רגיש וחשוב מעין כמותו בדמוקרטיה הישראלית ראוי שיהיה שקוף לעיני כל וכך לא תקום כל טענה כנגד מינויו של שופט זה או אחר. חלק מתפקידו של יו"ר הלשכה הוא להחזיר את אמון הציבור בלשכת עו"ד ובמערכת המשפט בכלל וזהו צעד שבהחלט יכול לסייע לנו במטרה חשובה זו".

עו"ד אביחי ורדי בן 55, תושב פתח תקוה מתמודד על ראשות לשכת עו"ד, בעל ותק של למעלה מ – 25 שנים במקצוע, בוגר לימודי משפטים בבר אילן. התמחות במשרד של עו"ד מירון פריבס. מתמחה בתחומי – חדלות פירעון, מקרקעין, ליטיגציה אזרחית ומסחרית. פעמים רבות ממונה מטעם בתי משפט.