טהרן, איראן
טהרן, איראןISTOCK

המטייל הישראלי בר אזולאי חווה השבוע אירוע מפחיד במיוחד, כאשר המטוס בו טס לבוקרשט ביצע נחיתת ביניים מפתיעה דווקא בבירת איראן, טהרן.

בראיון לעופר חדד בחדשות 12 סיפר אזולאי כי אחרי טיול שנמשך חמישה חודשים בהודו עלה על טיסה לבוקרשט כדי לחגוג את מסיבת הרווקים של גיסו לעתיד.

במהלך הטיסה שכללה עצירת ביניים באיסטנבול אזולאי נרדם, אך לפתע העירה אותו נוסעת הודית שהייתו לידו ואמרה לו: "קום אנחנו נוחתים".

"לא הבנתי איך יכול להיות שאנחנו נוחתים כבר כל כך מהר", שחזר. "הרמתי את הראש למפה במסך ואני רואה שנחיתה מתבצעת בטהרן ולא הבנתי מה קורה וראיתי המון אנשים בהיסטריה סביב אדם שהיה מוטל על הרצפה".

"לאחר מכן הסתבר שהוא חטף דום לב אז נאלצנו לבצע נחיתת חירום בבירת אירן", המשיך אזולאי, "אני מדבר על זה ויש לי צמרמורת גם מהזוועה הזו שראיתי אדם מחוסר הכרה שעובר החייאה, זה היה מחזה קשה והדבר השני זו הנחיתה. הייתי מאוד בלחץ, לא הודיעו ולא הסבירו לנו כלום ולא ידענו אם ניאלץ לרדת מהמטוס או לא".

"אחרי שנחתנו עלה צוות רפואי למטוס, ופשוט קיוויתי שלא יורידו אותנו. אמרתי לעצמי שגם אם זה יקרה אני לא ארד מהמטוס בטוח לא לבד, אני מפחד לדמיין את הסיטואציה הזו שוב", סיפר. "עשו לאדם שהיה על רצפת המטוס החייאה וכולם ראו את זה. המתנו 4 שעות במטוס וזהו. כל ה-24 שעות שעברתי הרגישו כמו נצח".