אוהדי הפועל תל אביב במהלך הדרבי
אוהדי הפועל תל אביב במהלך הדרביצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

"שינוי בעונש בהסכמת כל הצדדים", כך הודיעו הערב (שלישי) בית הדין של איגוד הכדורסל.

אחרי שרק לפני שבוע אירעו אירועי אלימות בדרבי התל אביבי שהתקיים באולמה של הפועל, היכל הדרייב-אין, ורגע לפני שהן נפגשות שוב הפעם במסגרת סדרת רבע גמר הפלייאוף, היום נערך דיון בעניינה של הפועל תל אביב בבית הדין של איגוד הכדורסל.

כזכור, אירועי האלימות בדרבי התל אביבי לפני כשבוע, הביאו לענישה חמורה כלפי האדומים מת"א כשאז פסק בית הדין של איגוד הכדורסל על סגירת יציע האוהדים האדוק בו יושבים חברי ארגון האוהדים 'האולטראס' לשני משחקי הבית הקרובים ולסגירת שורות מאחורי ספסל הקבוצה האורחת.

היום קיימו באותו בית הדין דיון בשל עתירתם של האדומים מת"א שערערו על ההחלטה הקודמת, וכאמור "בהסכמת שני הצדדים", לפי דברי בית הדין, הוחלט להמתיק את עונשם של התל אביבים כשאלה יארחו את משחק הדרבי במסגרת רבע גמר הפלייאוף עם קהל אוהדיהם.

על פי הודעת איגוד הכדורסל, עונשם של האדומים מת"א יומתק לסגירת היציע הצפוני הבעייתי למשחק אחד בלבד אשר נערך אמש מול הפועל ירושלים, ובמקום זאת יוארכו המשחקים בהם ייסגרו 5 השורות הראשונות באותו היציע מ-6 ל-8 משחקים. שאר העונש - הקנס הכספי שהוטל עליה וסגירת שורות מאחורי ספסל היריבה נשאר כפי שהיה.