רועי פולקמן
רועי פולקמןצילום: יוסי אלוני

יו"ר סיעת כולנו, ח"כ רועי פולקמן, הסביר היום (ה') מדוע שינה את דעתו וכי יאות לשבת עם ראש הממשלה כשהוא תחת כתב אישום.

"לא אני ולא המפלגה שלי, צריכים לקבל הטפות מוסר מאף אחד היום. אנחנו ארבע שנים הראינו פעם אחר פעם איך מנענו חוקים פרסונליים, איך עמדנו לצד שומרי הסף, ואיך מנענו התקפות על שלטון החוק", אמר.

בדבריו התייחס לתוצאות הבחירות ואמר כי כוחה הפוליטי של 'כולנו' הפך ללא רלוונטי. "הלוואי שהיה לי את הכוח הפוליטי לממש את כל העקרונות שאני מאמין בהם", הסביר פולקמן, "אבל זה לא המצב. היו תוצאות לבחירות ואני מקבל אותן, בניגוד ללא מעט אנשים שלא מוכנים את תוצאות הבחירות האלה".

לטענתו, מפלגתו תעשה הכל כדי לנהוג באחריות. "אני אמשיך להיצמד לערכים שלי, אני אצטרך לבחור מחדש את הקרבות שלי ואני אעשה ככל יכולתי אם נהיה חלק מקואליציה עתידית לדחוף את ממשלת ישראל להתנהג באחריות ולשים את האזרח לנגד עיניה ולא שום דבר אחר. מעשים קובעים יותר מדיבורים".

ח"כ פולקמן עם פעילי כחול לבןתומר וינר

מוקדם יותר אמר פולקמן לפעילי 'כחול לבן' שהפגינו מול ביתו כי שינה את דעתו בכל הנוגע לישיבה משותפת עם ראש הממשלה תחת כתב אישום.

"בעבר אמרתי שלא אשב עם ראש ממשלה עם כתב אישום והיום שיניתי את דעתי. אני מוכן לשקול את זה", אמר ח"כ פולקמן ודבריו עוררו סערה. "אני והמפלגה עמדנו לאורך כל הדרך לצד שלטון החוק. כעת אנחנו לא רלוונטיים. אני והמפלגה שלי לא לשון מאזניים".