לוגו הבורסה. נותנת החסות החדשה
לוגו הבורסה. נותנת החסות החדשהצילום: באדיבות מנהלת הליגות

עליות שערים בתל-אביב. ליגת העל בכדורגל קופצת כיתה - שנה אחרי ששיחקה תחת החסות של רשת המסעדות 'ג'פניקה', הודיעה היום (שלישי) מנהלת הליגות בכדורגל כי מי שתתן את החסות הרשמית לשלוש השנים הקרובות תהיה לא אחרת מאשר הבורסה לניירות ערך.

לפני זמן קצר אישר דירקטוריון מנהלת הליגות לכדורגל הסכם חסות ראשית לשלוש השנים הבאות עם הבורסה לניירות ערך בתל אביב, זאת בהמשך לאישור ההסכם על ידי דירקטוריון הבורסה. ההסכם החדש עם הבורסה לניירות ערך יחליף את ההסכם שנחתם בעונה האחרונה בין המנהלת לג'פניקה אשר מסתיים בימים אלו.

במסגרת ההסכם שמה הרשמי של ליגת העל יהיה במהלך שלוש עונות המשחקים הקרובות "ליגת הבורסה לניירות ערך", כאשר שיתוף הפעולה יעניק לבורסה לניירות ערך ולפעילותה חשיפה רחבה במסגרת משחקי ליגת העל במגוון אמצעים, בין היתר באמצעות שילוט, מיתוג, טקסי פתיחת משחק, תכנים דיגיטליים מיוחדים ועוד.

היקף החסות הוא מעל 12 מיליון ₪ לשלוש העונות הבאות, החל מעונת המשחקים הקרובה - עונת 2019/20.

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון אמר עם ההסכם: "אנו גאים לבשר כי הבורסה לניירות ערך, המוסד הפיננסי המוביל במדינת ישראל, בחר בכדורגל הישראלי כשותף אסטרטגי וסיכם עמנו על הסכם חסות ראשי לליגת העל. השותפות החדשה עם הבורסה לניירות ערך, אשר מהווה אבן יסוד בכלכלה הישראלית, היא משמעותית לליגת העל ואני בטוח כי תתרום רבות לתדמית הליגה, תסייע בהקניית כלים פיננסיים לשחקני הכדורגל, אשר יבטיחו את איתנותם הכלכלית גם לאחר פרישתם מהמשחק ותיתן לציבור הישראלי את החוט המקשר בין ספורט וכלכלה. אנו מודים לאיתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך ולחברי דירקטוריון הבורסה על הבעת האמון המרגשת בכדורגל הישראלי. עם סיום ההסכם, אני מבקש להודות לגדי בנוליאל, מנכ"ל רשת ג'פניקה, על הסכם החסות ומאחל להם הצלחה בהמשך".

מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב, איתי בן זאב: "בשנה האחרונה אנו משקיעים מאמצים רבים בחיבור הבורסה לקהל הרחב ובהגדלת המעורבות וההשתתפות שלו בהצלחת הכלכלה הישראלית דרך שוק ההון. שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ליגת העל בכדורגל מהווה הזדמנות מצוינת וייחודית עבורנו לחבור למותג חזק ופופולרי בעל חשיפה רחבה וכמובן לקהלים חדשים ומגוונים - גברים ונשים, מבוגרים וצעירים ומשפחות בכל רחבי הארץ. אנו שמחים מאוד על החיבור המנצח והמרגש שיתרום לא רק לקידומה של הבורסה לניירות ערך, אלא גם ייתן ערך לחיזוק הכדורגל והספורט הישראלי".