כחלון מאשר: נרוץ עם הליכוד

יו"ר כולנו, השר משה כחלון, פרסם הערב (שלישי) הודעה רשמית בה הוא מאשר כי במידה שיוקדמו הבחירות תרוץ מפלגת כולנו ברשימה משותפת עם הליכוד.

"החלטנו שבמידה ויוקדמו הבחירות לכנסת ה-22 מפלגת כולנו תרוץ ברשימה משותפת עם הליכוד לבחירות. מפלגת כולנו תמשיך להוות מפלגה חברתית, לאומית, ימנית וממלכתית ותשמור על הערכים שלשמם היא קמה", ציין כחלון.

עם זאת, שר האוצר הביע תקווה שבמהלך 30 השעות הקרובות יצליח ראש הממשלה נתניהו להרכיב ממשלה והבחירות לא יוקדמו, "אחרת כשר אוצר אני יכול להגיד בביטחון מלא, הרבה מאות מיליוני שקלים יבוזבזו לשווא. אין טעם להגיע לבחירות פעמיים במשך חודשיים, זה מאות מיליונים שאנחנו צריכים אותם במקומות אחרים".

הודעתו של כחלון פורסמה לאחר שמזכירות הליכוד אישרה אחר הצהריים ברוב גדול את הצעתו של ראש הממשלה למיזוג עם רשימת "כולנו" לקראת הבחירות הקרובות.

שלושה מחברי המזכירות התנגדו להצעה, שכללה גם את המשך כהונת חברי הרשימה הקיימת והיו"ר הנוכחי, ואחד נמנע. ח"כ מיכל שיר יצאה מהמקום בהפגנתיות.

בניסיון לשכנע את חברי המזכירות לאשר את ההצעה לשריין ארבעה מקומות ברשימה לחברי סיעת כולנו טען ראש הממשלה נתניהו בישיבה, "יחד עם כחלון נקבל יותר מ-40 מנדטים".

לאחר האישור הודה נתניהו לחברי המזכירות, "האחדות בינינו הביאה לנו ניצחון מול התקשורת והשמאל. אני נרגש מהאמון שנתתם בי במהלך השנים האחרונות ובישיבה הזאת. אנחנו הולכים יחד, מה שלא יהיה, וביחד ננצח".