אוהדי הפועל תל אביב. רכש חדש
אוהדי הפועל תל אביב. רכש חדשצילום: פלאש 90

עוד כישרון גדול מבית מ.ס אשדוד. את העונה הנוכחית שרדה מ.ס אשדוד בליגת העל בעיקר בזכות יכולתו הגבוהה מאוד של שוערה הצעיר, יואב ג'רפי.

כזכור, האשדודים כבר היו עם שתי רגליים בליגה הלאומית כשהיו בפיגור גדול של נקודות בתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל מבין כל יתר הקבוצות. מסע היחלצות מדהים שהוכרע רק במחזור הסיום של העונה השאיר את המועדון מעיר הנמל עונה נוספת בליגת העל.

לצד היכולת ההתקפית שהשתפרה בשלהי העונה, מי שהחזיק את אשדוד במשך מרבית שלבי העונה לבדו הוא תוך תצוגות אדירות הוא דווקא מי שתמיד נמצא בצל - השוער יואב ג'רפי.

ג'רפי בן ה-25 שהחל את דרכו בהפועל כפר סבא ורשם במדיה 5 הופעות בליגה הלאומית, הגיע לאקדמיה של מ.ס אשדוד בקיץ 2013. 6 שנים אחרי השוער הצעיר נחשב לשוער העתיד של נבחרת ישראל כשזה אף קיבל לאחרונה זימון לנבחרת בה הוא משמש כיום שוער שלישי.

היום (רביעי) סיים ג'רפי את התקופה באשדוד כשעבר ליריבתה מתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל העונה - הפועל תל אביב.

השוער המבטיח חתם תמורת 200 אלף שקל לעונה במדים האדומים של תל אביב, בסיומה תהיה לאלה אופציה לרכוש אותו תמורת 2.5 מיליון שקל ולהחתימו לשלוש שנים נוספות.

"אני שמח להגיע למועדון גדול והיסטורי כמו הפועל תל אביב", אמר ג'רפי הצעיר והוסיף "זו גאווה עבורי ללבוש את החולצה האדומה".

ג'רפי למעשה הוא הרכש החמישי של המועדון האדום מת"א שהחל בהכנות לעונה הבאה כבר עכשיו. קדמו לג'רפי, המאמן החדש ניסו אביטן שהגיע מהפועל חדרה שני מחזורים לפני תום העונה, אור אינברום קשרה של בית"ר ירושלים בעונה החולפת ששיחק גם הוא באשדוד וכן דני גרופר ועלי כנאנה.

מי שעשוי לעזוב עם החתמתו של ג'רפי הוא השוער הפותח של התל אביבים בחלקי סיום העונה, רובי לבקוביץ'.