סטודמאייר מול מכבי. ילבש צהוב?
סטודמאייר מול מכבי. ילבש צהוב?צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

אוהדי הפועל ירושלים בטירוף. רגע אחרי שקבוצתם הבטיחה אמש את השתתפותה באירוע הגדול של הכדורסל הישראלי, אירוע הפיינל-פור שיחל ביום שני בעוד שבועיים עם משחקי חצי הגמר, אוהדי הפועל ירושלים כוססים ציפורניים.

הסיבה: האפשרות כי כוכב הקבוצה, אמארה סטודמאייר, הסנטר האמריקאי שהספיק לקבל אזרחות ישראלית לאחרונה, יעבור לשחק בשורות לא אחרת מאשר היריבה המושבעת - מכבי ת"א.

הכל החל לפני המשחק אמש במסגרת משחק מספר 3 ברבע גמר הפלייאוף מול העולה החדשה הפועל באר שבע, כשסטודמאייר פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו קרא לאוהדים הירושלמים להגיע למשחק הבית האחרון לעונה.

אמארה כתב כי "אולי זה יהיה משחק הבית האחרון שלי בירושלים", ונתן את האות לפאניקה בקרב האוהדים האדומים מהבירה וכל מי שהוא לא אוהד מכבי ת"א, זאת מאחר שבעבר אמר לא פעם כי הוא מעוניין לשחק ברמות הגבוהות של הכדורסל - NBA או יורוליג.

מאחר שבגילו חזרה ל-NBA, דבר אותו ניסה לעשות בשנה החולפת ללא הצלחה, לא כל כך בעל סיכויי הצלחה, נראה כי אמראה מתכנן לשחק במפעל הכדורסל היוקרתי ביותר באירופה, המפעל בו משחקת רק קבוצה ישראלית אחת - מכבי ת"א.

העובדה כי ראשי הצהובים מת"א נמצאים במשא ומתן שלא מתקדם מול הסנטר המתאזרח אלכס טיוס לגבי הארכת חוזהו בקבוצה, בצירוף הודעתו של אמארה מאמש, מעלה את האפשרות כי זה יחתום בשורות היריבה מת"א המשחקת במפעל הכדורסל היוקרתי ביותר באירופה, בקיץ הקרוב.

בכל מקרה נראה כי עד לסיום עונת 2018/19 בליגת ווינר סל, לא תצא אף הודעה על חתימה שכזו, אך לא מן הנמנע שדבר כזה יקרה מיד לאחר מכן, בלי קשר לזהות האלופה.